  • 1. Data: 2010-04-29 05:44:45
    Temat: pompa do beczki do podlewania
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    http://www.einhell.pl/upfiles/pdf/e9b54aaf5ded7bdce5
    2fb7523d32591a_1.pdf
    czy to bedzie ok ?
    mam teraz taka :
    http://allegro.pl/item1010083884_pompa_wz_250_najtan
    iej_na_allegro.html
    ale cisnienie jest strasznie slabe.
    beczka 200L
    2 weze 25m jeden 3/4" jeden 1/2"

  • 2. Data: 2010-04-29 06:04:39
    Temat: Re: pompa do beczki do podlewania
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Wojtek wrote:

    > http://www.einhell.pl/upfiles/pdf/e9b54aaf5ded7bdce5
    2fb7523d32591a_1.pdf
    > czy to bedzie ok ?
    > mam teraz taka :
    > http://allegro.pl/item1010083884_pompa_wz_250_najtan
    iej_na_allegro.html
    > ale cisnienie jest strasznie slabe.
    > beczka 200L
    > 2 weze 25m jeden 3/4" jeden 1/2"

    Nie słaba, ale mało wydajna. Za te pieniadze można kupić wschodniej
    produkcji pompę elektryczną o pionowym wale z gwintowanym wlotem do k?órego
    można podłączyć rurę ssącą ze studni jak i zbiorników otwartych. Z tych
    ostatnich można pompować pompą membranową - są na Allegro.
    Cena circa 70zł.

  • 3. Data: 2010-04-29 06:21:41
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    oki
    tylko ze ta co mam WZ 250 ma 35l/min max = 2100L/h max
    a ta membranowa na allegro za 70zł ma 900l/h

    myslalem ze im wieksza ilosc litró na godzine tym wieksze cisnienie ?

    jezeli ta o ktorej mowisz :
    http://allegro.pl/item1013076636_pompa_do_wody_membr
    anowa_gornossaca_450w_w_p.html
    takie cos ?