  • 1. Data: 2010-04-28 19:19:33
    Temat: Jaki to ptak?
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    mam zdjecia ptaka i próbuje go zidentyfikować.
    mam tylko mały przewodnik do rozpoznawania roslin i zwierzat
    i wyszło mi, że to białorzytka w upierzeniu godowym - ale oczywiście pewnie
    mylę sie...
    Jestem laik kompletny w tej dziedzinie!!
    Zdjecie zrobione na terenie ogrodów działkowych tydzień temu.
    poprosze o pomoc
    Oto zdjęcia:
    http://www.fooh.pl/images/kduzzyuhedrwxw0x45g.jpg
    http://www.fooh.pl/images/p0xmrvc43jbwz2j04308.jpg
    Podrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2010-04-29 05:28:57
    Temat: Re: Jaki to ptak?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Fiora pisze:
    > Jestem laik kompletny w tej dziedzinie!!
    > Zdjecie zrobione na terenie ogrodów działkowych tydzień temu.
> [...]

    Imo to samiec kapturki (samice są inaczej ubarwione), porównaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kapturka
    Białorzytka nie ma czarnej czapeczki, tylko podłużną plamę przez oko
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82orzytka_zwycza
    jna
    --
    Basia

  • 3. Data: 2010-04-29 07:29:48
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kapturka
    > Białorzytka nie ma czarnej czapeczki, tylko podłużną plamę przez oko

    Wielkie dzięki
    Fiora