  • 141. Data: 2013-01-30 15:10:33
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 14:39:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > To ja ciekaw jestem testow za dwa misiace w takim razie.
    Dyspozycja zmiany taryfy poszła przez net- zobaczymy jak Energa działa w tej kwestii.
    Tak więc grupa ma testera;)

  • 142. Data: 2013-01-30 15:11:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:03:13 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisa� w wiadomo�ci

    > Tak czy siak, jak si� z niej korzysta to w dzie� cz�ciej si� za��cza.

    A kiedy sie najwiecej korzysta? Kiedy sie gotuje. A kiedy sie gotuje? To juz
    rozpatrywalismy - u mnie akurat w taniej taryfie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 143. Data: 2013-01-30 15:11:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:10:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Dyspozycja zmiany taryfy poszła przez net- zobaczymy jak Energa działa w tej
    kwestii.

    > Tak więc grupa ma testera;)

    Nie wiem jak u was ale u nas mozna zmienic taryfe tylko raz w roku.
    Oh, wait...
    Powodzenia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 144. Data: 2013-01-30 15:15:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >Nie wiem jak u was ale u nas mozna zmienic taryfe tylko raz w roku.

    U nas także. Pisałem o tym.

    Marek

  • 145. Data: 2013-01-30 15:16:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 30 stycznia 2013 14:51:58 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Ale ja pytam czy wiesz ile zuzywa, a nie jaka ma moc max ;)
    >Ja swoja pomierzylem tym urzadzonkiem do mierzenia zuzycia i wychodzi 60kWh
    >/ mc.

    Wlasnie nie mierzylem. Nie mam pojecia ile to bierze.

    Indukcja napewno bedzie oszczedniejsza

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2013-01-30 15:16:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:11:48 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Oh, wait...
    >
    > Powodzenia :-)
    "Formularz zmiany taryfy
    Dziękujemy za wysłanie wniosku, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe"

    Najwyżej jakąś zrzutke na grupie zorganizujemy dla mnie za testowanie;))
    Lawa na skarbnika;)

  • 147. Data: 2013-01-30 15:16:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >A kiedy sie najwiecej korzysta? Kiedy sie gotuje. A kiedy sie gotuje? To
    >juz rozpatrywalismy - u mnie akurat w taniej taryfie ;)

    U mnie są 4 osoby. Lodówka a raczej jej zawartość jest obiektem
    zainteresowań w ciągu całego dnia.

    Marek

  • 148. Data: 2013-01-30 15:29:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Najwyżej jakąś zrzutke na grupie zorganizujemy dla mnie za testowanie;))
    >Lawa na skarbnika;)

    Jak nie wyjdzie to Kiki pierdyknie Ci paragon.

    Pozdro.. TK

  • 149. Data: 2013-01-30 15:31:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:29:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jak nie wyjdzie to Kiki pierdyknie Ci paragon.
    Jeśli ma świeże paragony to ok- bo jak te przeterminowane sprzed dwóch lat gdy
    wręczał masowo to nie chce;)

  • 150. Data: 2013-01-30 15:42:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    >Jeśli ma świeże paragony to ok- bo jak te przeterminowane sprzed dwóch lat
    >gdy wręczał masowo to nie chce;)

    Ale Ty przyjacielu nie masz wyboru. Dostaniesz paragon grupowy wystawiony
    przez Kikiego. Wybor rocznika nie nalezy do Ciebie. :-)

    Pozdro.. TK