  • 21. Data: 2011-01-17 21:33:27
    Temat: Re: pralko suszarka
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Ikselka napisał:
    >> to przynajmniej napisz co masz...
    >>

    > A Ty co, ranking robisz?
    > :-)
    tak
    bo po co bym pytał?
    no ale wszyscy (prawie) mają albo same pralki i miejsce do suszenia albo
    pralki i miejsce na suszarkę. Ja tak nie mam więc rozpytuje.

    pzdr
    GS

  • 22. Data: 2011-02-10 17:52:06
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:33:27 +0100, GS napisał(a):

    > no ale wszyscy (prawie) mają albo same pralki i miejsce do suszenia albo
    > pralki i miejsce na suszarkę. Ja tak nie mam więc rozpytuje.

    Na pralce nie dasz rady postawić? Podobno tak można.
    Ja właśnie czekam na moją pierwszą suszarkę, lada dzień przyjedzie :) na
    szczęście zmieści się obok pralki.

    --
    w_e

  • 23. Data: 2011-02-11 12:36:06
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik w_e napisał:

    > Na pralce nie dasz rady postawić? Podobno tak można.
    > Ja właśnie czekam na moją pierwszą suszarkę, lada dzień przyjedzie :) na
    > szczęście zmieści się obok pralki.

    szafka jest...

    GS