  • 1. Data: 2009-05-26 08:31:46
    Temat: problem z proszkiem o prania
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    No nie wiem czy to odpowiednia grupa...
    Ostatnio żona kupiła jakiś proszek
    do prania w markecie w "promocyjnej" cenie
    no i okazuje się że trzeba go sypać dużo więcej
    niż innego. Zdarza się już to nie pierwszy raz
    że "wydajność" proszków jest nieporównywalna.
    Jak sobie radzicie z zakupem proszków ?
    Słyszałem że niektórzy przywożą z Niemiec
    (Ja niestety "Ściana Wschodnia" i do granicy
    to już wielka wyprawa.)Podobno na Allegro
    można też kupić dobry proszek. Ale nigdy nie
    próbowałem.
    Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich
    złych zakupów
    Rylen

  • 2. Data: 2009-05-26 08:50:24
    Temat: Re: problem z proszkiem o prania
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich
    > złych zakupów

    Nie wiedziałem, że to takie skomplikowane.
    Przetestuj pare rodzajów tak zwanych wiodących proszków, wybierz najlepszy i ten
    zawsze kupuj.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-05-26 09:14:55
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Rylen pisze:
> [...]
    > można też kupić dobry proszek. Ale nigdy nie
    > próbowałem.
    > Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich

    Na ogół nie piorę w proszkach, tylko w żelu (Persil gel, rożne rodzaje),
    bo nie zostawia śladów, proszek czasami daje białawy osad. Persil gel (i
    proszki) można kupić przez Internet. Kupujemy w sklepikach "towary z
    Niemiec" (poznańskie) największe opakowania, czyli 78+5 prań. Inną
    'chemię gospodarczą' podobnie, jakość na niemiecki rynek jest dużo
    lepsza, niż na wschodnie.
    --
    Basia

  • 4. Data: 2009-05-26 09:25:09
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A macie u siebie sklepy Lidl i chemię gospodarczą pod marką W5?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-05-26 09:36:42
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Bbjk pisze:

> [...]
    > Niemiec" (poznańskie) największe opakowania, czyli 78+5 prań. Inną
    > 'chemię gospodarczą' podobnie, jakość na niemiecki rynek jest dużo

    Dziękuje Ci pięknie Basiu! Właśnie o takie informacje (konkretne) mi
    chodziło. Teraz już wiem gdzie "pukać". Na swoje usprawiedliwienie podam
    że nie zajmuję się praniem. Robi to Żona,ale widząc jaki to czasem z tym
    kłopot postanowiłem zareagować konkretnie...
    Rylen

  • 6. Data: 2009-05-26 10:20:17
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > że nie zajmuję się praniem. Robi to Żona,ale widząc jaki to czasem z tym
    > kłopot postanowiłem zareagować konkretnie...

    Jeżeli się nie najeżysz, to proponuję środki do prania SA8 i inne
    dodatki do prania firmy Amway - doskonałe i nie wymagają "ilosciowego
    wzmacniania". Wystarczy tylko zbadać twardość wody i dołączoną miarką sypać
    tyle, ile receptury wskazują, a i Calgon do nich nie jest potrzebny.
    http://www.amway.pl/catalog?category=1091
    http://www.amway.pl/catalog?category=1092
    Warto też stosować dodatki - odplamiacze, wybielacze, proszki do
    zamaczania - wbrew mniemaniom zmniejszają zapotrzebowanie na proszek główny
    i czynia pranie skuteczniejsze i efektywniejsze.
    http://www.amway.pl/catalog?category=1093

  • 7. Data: 2009-05-26 10:50:11
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    Ja chemię gospodarczą kupuję od człowieka, który przywozi ją z Niemiec.
    Mojej rodziny i moim zdaniem lepsze od tych sprzedawanych u nas.
    Proszki są wydajne, bardzo ładnie pachną i nie są droższe.
    Na allegro też wystawia towar.
    Niestety nie pamiętam nazwy użytkownika ale jak chcesz, to go zapytam.

    Pozdrawiam
    charwel:)

  • 8. Data: 2009-05-26 10:57:36
    Od: Rylen <r...@m...pl>

> [...]
    > zamaczania - wbrew mniemaniom zmniejszają zapotrzebowanie na proszek główny
    > i czynia pranie skuteczniejsze i efektywniejsze.

    No ja to nie mam się co "najeżać" dam to pod rozwagę Małżonce.
    Podejrzewam że podejdzie do tego od strony kosztów...
    bo jest oszczędna, tak jak zresztą znakomita większość Pań !
    Rylen

  • 9. Data: 2009-05-26 11:00:56
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    charwel (Oo)==::: pisze:
> [...]
    > Na allegro też wystawia towar.
    > Niestety nie pamiętam nazwy użytkownika ale jak chcesz, to go zapytam.

    Oczywiście ! Dla mnie zawsze liczą się konkrety.
    A przy okazji innym (czytającym) też się przyda taka
    informacja.
    Rylen

  • 10. Data: 2009-05-26 11:15:12
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > No ja to nie mam się co "najeżać" dam to pod rozwagę Małżonce.
    > Podejrzewam że podejdzie do tego od strony kosztów...
    > bo jest oszczędna, tak jak zresztą znakomita większość Pań !
    > Rylen

    Oszczędne Panie to nie te, które placą po 5zł za produkt raz na tydzień
    tylko te, które płacą raz w miesiącu 18zł za robiący to samo. Czyli trzeba
    spróbować.
    SA8 to proszek bez wypełniaczy - wystarcza mała miarka na jedno pranie i w
    zależności od wielkości rodziny i ilosci prań może jedno opakowanie
    wystarczyć na pół roku lub nawet rok (zależy od ilości kupionego proszku).