    From: Rylen <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: problem z proszkiem o prania
    Date: Tue, 26 May 2009 10:31:46 +0200

    No nie wiem czy to odpowiednia grupa...
    Ostatnio żona kupiła jakiś proszek
    do prania w markecie w "promocyjnej" cenie
    no i okazuje się że trzeba go sypać dużo więcej
    niż innego. Zdarza się już to nie pierwszy raz
    że "wydajność" proszków jest nieporównywalna.
    Jak sobie radzicie z zakupem proszków ?
    Słyszałem że niektórzy przywożą z Niemiec
    (Ja niestety "Ściana Wschodnia" i do granicy
    to już wielka wyprawa.)Podobno na Allegro
    można też kupić dobry proszek. Ale nigdy nie
    próbowałem.
    Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich
    złych zakupów
    Rylen