  • 1. Data: 2009-05-26 13:55:21
    Temat: zakup lodówki hmm...
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam szukam lodówki do mieszkania.
    Ma miec min 190cm, być cicha i zużywać w miare mało prądu.
    Po przejrzeniu wielu modeli zostało kilka 2 producentów.
    I teraz co lepie LG czy Whirpool? -> lg pozytywy, o whirpoolu ciesza
    (ogolnie o lodowkach, nie konkretnych modelach)

    Cy brać z non frost czt to niepotrzebna rzecz? - z reguły z tą opcją biorą
    ok 100kW wiecej w skali roku.

    Typy to:
    http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b399plqa.bhtml prosta tania, ciekawe
    rozplanowane półki na drzwiach,
    http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b459btja.bhtml kostkarka zbędna,
    starszy typ a wiec duzo opinie

    http://www.euro.com.pl/lodowki/whirlpool-arc-6709-ix
    .bhtml bez non frost
    http://www.magicznaplaneta.pl/dzial/agd/kategoria/?i
    d=35&&bid=72683 mój
    typ ale to nowosc = 0 opinii.

    Plusem LG jest 5 lat gwarancji.

    Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-26 14:54:34
    Temat: Re: zakup lodówki hmm...
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    uciu wrote:
> [...]
    > I teraz co lepie LG czy Whirpool? -> lg pozytywy, o whirpoolu ciesza
    > (ogolnie o lodowkach, nie konkretnych modelach)

    Kolega ma LG (btja 459) i sobie bardzo chwali.

    > Cy brać z non frost czt to niepotrzebna rzecz? - z reguły z tą opcją
    > biorą ok 100kW wiecej w skali roku.

    Jesli chcesz miec no frost - to tylko z wymuszonym przeplywem powietrza,
    oddzielnym na kazda polke - inaczej i tak niewiele daje (w lodowce, ob
    daje rade w zamrazalniku)

    > Typy to:
    > http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b399plqa.bhtml prosta tania,
    > ciekawe rozplanowane półki na drzwiach,

    Wlasnie polki mi nie pasowaly w LG - i kupilem Samsunga
    (http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do
    ?group=homeappliances&type=refrigerators&subtype=com
    bis&model_cd=RL41PCIH1/XEO)

    (jak sie zlamie to szukaj RL41PCIH1)

    Poza tym ze jest troche glosniejsza niz LG (takie mam wrazenie, ale moze
    kwestia zlego wywazenia) to jest super - osobiscie uwazam ze ma lepszy
    dostep do polek na warzywa i szybkiego chlodzenia. W LG to mi wlasnie
    przeszkadzalo - i odpadla. Ogolnie polecam pojsc gdzies i pomacac.

    > http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b459btja.bhtml kostkarka zbędna,
    > starszy typ a wiec duzo opinie

    +

    Whirpoola nie polecam - ale nie wiem dlaczego - jakos mi sie nie spodobaly.

    > Plusem LG jest 5 lat gwarancji.
    >
    > Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

    Lg lub Samsung. Ew jak Cie stac to Miele :D

    PS. Co do RTV EURO AGD to polecam zamowic przez net - najczesciej
    100-200 jest taniej.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-05-26 18:27:43
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Maverick" napisał

    > Samsunga
    jak Cie stac to Miele :D

    A polskie to samo dno czy nie wypada?? :>

    pozdrawiam

    dziobak

    p.s. Brać jak wszystko teraz : z najdłuższą gwarancją i nie liczyc na to, że
    po gwarancji bedzie warto naprawiać.

  • 4. Data: 2009-05-26 18:54:10
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    uciu pisze:

    > Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

    ja mam elektroluxa ern29651
    polecam za naprawde cichą pracę, właściwie nawet w środku nocy nie
    słychać jak agregaty (2) chodzą - czyli te 38 dB to rzeczywiste jest a
    nie jakies urojone

    niepolecam za slaba jakosc plastikow (powinny byc ciut bardziej elastyczne)

    przy okazji: mozna gdzies kupic szuflady do zamrazalek do elektroluxa?
    wziely i popekaly przy lekkim uderzeniu o podloge ;)
    i najlepiej tak od reki, w sklepie, nie przez serwis, bo ciezko z nimi
    sie gada

    do jakichkolwiek produktów sygnowanych znaczkiem LG nie mam przekonania,
    whorpool u moich rodzicow po 12 latach zaczal zbierac snieg (tak pol
    lodowki w 4-5 c-my), a reszty nie znam ;]

  • 5. Data: 2009-05-26 18:59:23
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > typ ale to nowosc = 0 opinii.
    >
    > Plusem LG jest 5 lat gwarancji.
    >
    > Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

    Lodówki Whirlpoola _nie_ polecam. Nie wiem jak nowe modele, ale nie
    liczył bym na zmianę technologi. Męczę się już prawie dziesięć lat z
    taką lodówką i nie chce się zepsuć. Może dziwnie to napisałem
    (trwałość), ale słuchanie odgłosów różnego rodzaju przez tyle lat jest
    katorgą. W dzień nie przeszkadza bo z otoczenia dochodzi wiele
    odgłosów które zagłuszają pracę lodówki, ale w nocy horror, jeszcze
    dla kogoś kto ma czujny sen. Od kilku lat, a może nawet od początku
    "strzela" co jakiś czas (co kilkanaście minut?!), nie wiem, może to
    kwestia dostania się lodu gdzieś w zakamarki zamrażalnika ale
    wkurzające jest niestety. Z resztą jakiś czas temu rozmawiałem z moim
    kolegą który kupił mniejszy model Whirlpool'a i też go w nocy
    "straszy". Tyle z mojego i innych doświadczenia. Wybierz sam.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2009-05-26 19:29:15
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    p...@o...pl pisze:
    > odgłosów które zagłuszają pracę lodówki, ale w nocy horror, jeszcze
    > dla kogoś kto ma czujny sen. Od kilku lat, a może nawet od początku
    > "strzela" co jakiś czas (co kilkanaście minut?!), nie wiem, może to

    Chyba coś przeskrobałeś :-)
    --
    A S

  • 7. Data: 2009-05-27 06:13:51
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik <pilik napisał

    ... mniejszy model Whirlpool'a i też go w nocy
    "straszy".

    Mam B klasowego Mastercooka , czyli Fagor i mnie nie straszy, mimo że nie
    stoi w kuchni tylko w korytarzu, czyli nieco bliżej sypialni i nie narzekam.

    pozdrawiam

    dziobak

  • 8. Data: 2009-05-27 06:16:07
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
    Polskę. Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i tylko jakąś
    część dla Miele (dla nikogo więcej).

    P.

  • 9. Data: 2009-05-27 15:51:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pietrek wrote:
    > Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
    > Polskę. Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i
    > tylko jakąś część dla Miele (dla nikogo więcej).

    moja mama ma liebhera i toto chodzi całkiem cicho i dobrze,

    ja kupiłem elektroluxa, bo też mają opinie cichutkich, i jest cichutka.

  • 10. Data: 2009-05-27 18:19:39
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Pietrek" napisał

    > Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a.

    Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego doktora,
    który na siłę oddawał kilkudniowego Polara, bo doszedł do wniosku ,ze mu nie
    wypada mieć niczego poniżej Liebhera :>>>
    Generalnie taki lans to się niczym nie różni od psiego sikania na opony.

    pozdrawiam

    dziobak