  • 1. Data: 2010-11-05 09:59:17
    Temat: program do prowadzenia ogrodu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i
    zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    choroby itd.
    Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?

  • 2. Data: 2010-11-05 11:01:23
    Temat: Re: program do prowadzenia ogrodu
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem zrobić sobie zarus ogrodu i pozaznacząc gdzie co posadziłęm i
    > zasiałem. Chciałem nanosić sobie uwagi w stylu : opis, kiedy nawoziem,
    > choroby itd.
    > Czy jest coś takiego najlepiej darmowe?

    Całkiem darmowe to nie. Wystarczy brulion długopis i tytuł "Kalendarz prac w
    ogrodzie".
    Można też w komputerku stworzyć stosowny folder i w nim notować prace do
    wykonania i wykonane. Stosuję drugie rozwiązanie i to mi się przydaje.
    Wszystkiego nie zapamiętasz a "pismo = ślad".

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba