  • 11. Data: 2009-09-05 09:11:40
    Temat: Re: przejścia z ekipami
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:h7roso$rq4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > hm i tu policja mnie negatywnie zaskoczyła
    > powiedzieli że powinienem zapłacić a potem bujać sie po sądach że źle
    > zrobili - że niby takie prawo

    Bo tak jest. Wydanie towaru (wykonanie usługi) i zapłata to dwie odrębne
    sprawy.
    Jeżeli nie zapłacisz (nawet za źle wykonaną usługę) to oni Ciebie do sądu.
    Jeżeli usługa wykonana jest niepoprawnie - od tego jest gwarancja- jeżeli
    nie chcą zrealizować zobowiązań gwarancyjnych - Ty ich do sądu.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2009-09-05 10:18:12
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    no dobra ale wracając do tematu są chetni do opisywania ekip? bo ja mam
    kilka negatywnych ale tez kilka pozytywnych :)

  • 13. Data: 2009-09-05 11:43:05
    Od: "łamaga" <anty****@onet.eu>

    Najlepsze od opisywania detalli byłoby jakieś forum budowlane np. forum
    muratora
    http://forum.muratordom.pl/

  • 14. Data: 2009-09-05 16:36:08
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ja myslałęm zeby zalozyc na szybko forum bo mam takie mozliwosci a dlatego
    ze mozna podzielic na miasta czy branże
    na muratorze to w jednym wątku zrobi sie kocioł

  • 15. Data: 2009-09-05 18:38:23
    Od: M <M...@w...pl>

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Bo tak jest. Wydanie towaru (wykonanie usługi) i zapłata to dwie odrębne
    > sprawy.

    Hmmm. Chyba coś ci się pomieszało.

    Najpierw to musisz towar przyjąć. Jeśli wykonawca dał ci NIE TEN
    towar/usługę, którą zamówiłeś, to piszesz to w protokole i nie płacisz.

    M.

    PS
    Wyobraź sobie sytuację w sklepie. Przychodzisz kupić buty zimowe, dają
    ci sandały i każą płacić za buty zimowe (w końcu wydali ci towar).

  • 16. Data: 2009-09-05 19:20:28
    Temat: Re: przejscia z ekipami
    Od: M <M...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Możesz, ale (1) musisz mieć dowody, że jest dokładnie tak, jak piszesz
    > (2) sposób tego wyrażania musi być spokojny i wyważony.

    Uwaga na sposób pisania. Opisywać tylko konkrety. Nie wolno ci napisać,
    że ekipa to oszuści - za to możesz napisać dokładnie to, co zrobili i to
    na co się umawiali. Nie powinieneś pisać, że się nie znają - tylko, że
    przykleili glazurę na podłogę a terakotę na ściany. Nie powinieneś
    pisać, że się obijali - tylko, że pomalowanie czterech ścian trwało pół
    roku.

    M.
    PS
    Swego czasu był przegrany proces kogoś, kto napisał, że sklep
    internetowy to oszuści.

  • 17. Data: 2009-09-09 18:09:31
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    widze ze temat umarł
    a szkoda
    wiele ludzi by kiedys dziękowało ze dzieki forum nie dali sie nabić w
    butelke

  • 18. Data: 2009-09-09 19:36:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > widze ze temat umarł
    > a szkoda
    > wiele ludzi by kiedys dziękowało ze dzieki forum nie dali sie nabić w
    > butelke

    Tych tematow bylo tu juz po prostu wiele i my starzy dskutanci w wiekszosci
    wypowiedzielismy sie juz na ten temat nie raz. A prawdy sa ogolnie
    wiekszosci dobrze znane i nie wiele wiecej mozna tu dopowiedziec.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-09-10 06:13:05
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale wg Was nie warto robić takiego forum?

  • 20. Data: 2009-09-10 07:14:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > ale wg Was nie warto robić takiego forum?

    Za wszystkich nie odpowiem, ale wg. mnie pomysl jest dobry tylko nic na
    sile. Jak nie bedzie zainteresowania to kicha.

    Pozdro.. TK