  • Data: 2011-07-27 11:11:01
    Temat: pszczoły zżerają membranę :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak co roku dzikie pszczółki próbują się osiedlić w zakamarkach mojego
    drewniaka... tym razem w szczelinach za deskami szczytowymi... na
    równo z ich końcami jest pod spodem ułożona wiatroizolacja,
    zaniepokojony dziwnymi dźwiękami dochodzącymi z tych okolic (jakby
    stado korników na dopalaczach) ze zdumieniem stwierdziłem, że pszczoły
    obgryzają brzeg tej membrany i z tego materiału chyba budują w środku
    gniazdo... czyżby czytały grupę i stwierdziły, ze jak się budować, to
    tylko przy użyciu nowoczesnych technologii...:-)
    BTW najgorsze, że jak nie zadziałam w porę, to z wiatroizolacji
    zostanie jedynie piękna wycinanka łowicka...

    pozdrawiam
    s_13