  • 41. Data: 2010-12-09 22:20:52
    Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-09 22:44, mirzan pisze:

    > Gdzie masz swoje pornoteksty?Czy są wystarczająco porno,czy tylko się chwalisz
    > Pozdrawiam ciekawie.mirzan

    Możesz sprawdzić, już po 22-giej ;)
    http://www.apoe.pl/ - póki jeszcze działa.
    Gwoli wyjaśnienia, pierwsze rzeczywiście były delikatne.
    Aha, w 69 AM też maczałam palce, a konkretnie w Niewidzialnej smyczy.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 42. Data: 2010-12-10 06:30:24
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Z tego wynika, że człowiek ma zasrany organizm. ;-)

    Wniosek:
    - człowiek jest poniekąd szambem (co, zresztą objawił wszem i wobec pewien
    wybitny toruńczyk w habicie),
    - miewa posrane pomysły,
    - rządzą nami posrańcy
    - a największą troską otaczamy pieluszkowych zasrańców,
    - co bardzo korzystnie wpływa na kondycję naszych roślin uwielbiających
    gówniane
    środowisko.
    ;-)

    Pozdrawiam odkrywczo
    skryba

  • 43. Data: 2010-12-10 07:44:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

> [...]
    > - a największą troską otaczamy pieluszkowych zasrańców,
    > - co bardzo korzystnie wpływa na kondycję naszych roślin uwielbiających

    Zapomniałeś, że najczęstszym tematem rozmów są narządy wydalnicze...

  • 44. Data: 2010-12-10 08:24:45
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

    > Możesz sprawdzić, już po 22-giej ;)
    > http://www.apoe.pl/ - póki jeszcze działa.
    > Gwoli wyjaśnienia, pierwsze rzeczywiście były delikatne.
    > Aha, w 69 AM też maczałam palce, a konkretnie w Niewidzialnej smyczy.

    Sprawdziłem.Bohaterka ma na imię Stefcia,a jej Szef, to ordynat Michorowski?
    mirzan

  • 45. Data: 2010-12-10 09:19:59
    Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl>

    Aicha was thinking very hard :

    > Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
    > Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest apetycznych.

    Apoptoza to śmierc programowana, czyli inaczej samobójcza - jak
    naprzykład podczas "dostrajania" układu immunologicznego albo inny
    przykład podczas rozwoju dłoni u płodu - znika błona między palcami.
    Mieszanie apoptozy z bakteriami w tym wypadku jest raczej bez sensu.
    Zreszta jest trochę problem z pokazaniem apoptozy w prokariotach, bo
    charakterystyczny jest to proces dla organizmów tkankowych.
    Ale faktycznie duża ilość bakterii umiera lub jest niszczona podczas
    bytowania w naszych jelitach i są wydalane.
    Jednak flora bakteryjna jest bardzo potrzebna, bo oprócz funkcji
    opisanych w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe
    z drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.
    Witek

  • 46. Data: 2010-12-10 09:28:50
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-10 09:24, mirzan pisze:

    > Sprawdziłem.Bohaterka ma na imię Stefcia,a jej Szef, to ordynat Michorowski?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 47. Data: 2010-12-10 09:32:19
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-10 10:28, Aicha pisze:

    > Nie.

    Ale rzeczywiście, archetypem postaci był pewien Waldemar :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 48. Data: 2010-12-10 09:33:43
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "witek J" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Jednak flora bakteryjna jest bardzo potrzebna, bo oprócz funkcji opisanych
    > w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe z
    > drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.

    Hejka. Jak zalecał Bob Marley - jedz pory, pij kefir (Don't Worry, Be
    Happy). :-)
    A czasami warto łyknąć Lakcid bądź Trilac.
    Pozdrawiam probiotycznie Ja...cki

  • 49. Data: 2010-12-10 10:14:05
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-10 10:19, witek J pisze:

    > Mieszanie apoptozy z bakteriami w tym wypadku jest raczej bez sensu.

    Ano. Pomyliło mi się z apoptozą komórek żernych po fagocytozie.

> [...]
    > opisanych w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe z
    > drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.

    Tego nie negowałam. Tylko nie wiem, jak się ma cytat o tym spod palców
    przedpiśczyni do konstatacji o byciu stołówką i wychodkiem dla miliardów
    naszych mikromieszkańców.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 50. Data: 2010-12-10 10:51:36
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś, że najczęstszym tematem rozmów są narządy wydalnicze...

    Nie zapomniałem, tylko przez wrodzoną delikatność nie wspomniałem
    :-))

    Pozdrawiam z kompostem
    skryba