  • 31. Data: 2010-12-09 13:30:07
    Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 11:12:33 +0100, Jan napisał(a):

    > ===========================
    > Podesłać Ci trochę konopi (ziarna :) ) ze słonecznikiem?

    Dzięki, nie, boję się - kiedyś wyrzuciłam na kompost nasiona konopi kupione
    dla (zaprzestałych już swego istnienia wonczas) kur, a te, jak na złość
    (nasiona, nie kury) wzeszły oraz wyrosły wielkie, zauważyłam w ostatniej
    chwili. Musiałam w trybie awaryjnym utylizować, bo już mi prawie Policja na
    karku siedziała ;-PPP

  • 32. Data: 2010-12-09 13:30:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:37:33 +0100, Panslavista napisał(a):

    > To nie tak. Bierzesz w tym udział jako ogniwo łańcucha pokarmowego. Zjadasz
    > i jesteś zjadany...

    Dokładnie.

  • 33. Data: 2010-12-09 18:34:55
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Smaczniejsze jedzenie jest przy wyłączonym telewizorze :-)
    > Szczególnie, gdy pokazują programy reklamowe czy przyrodnicze - można
    > wzbogacić talerz o cofki. ;-)
    >
    > Pozdrawiam apetycznie Krycha. :-)

    Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
    kolei reklamy następujące:
    - jedna pani miała zatwardzenie...
    - druga miała rozwolnienie...
    - trzecia ma wzdęcia...
    - czwarta nie trzyma moczu....
    -
    -
    Smacznego.

    Antoni Broniak

  • 34. Data: 2010-12-09 19:01:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 19:34:55 +0100, Antoni.Broniak napisał(a):

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
> [...]

    Mnie na apetyt szkodzi tylko Bronio - więc na wszelki wypadek TV wcale już
    nie oglądam. Jednak i z radia mnie dopadła wieść o jego kolejnej wtopie - i
    masz babo placek, nic mi już dziś nie smakuje. Co tam czyjś mocz, co tam
    rozwolnienie - gorzej, kiedy Afgańczycy metaforę Bronia potraktują
    dosłownie...

  • 35. Data: 2010-12-09 20:04:26
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-09 19:34, Antoni.Broniak pisze:

    > Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
> [...]

    A panowie hemoroidy, parodontozę i prostatę - jak równouprawnienie, to
    na całego ;)
    Niesmaczne są też niektóre reklamy środków rozrzedzających wydzielinę
    oskrzelową. Te z kolbami i kolorową zawartością...

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 36. Data: 2010-12-09 20:06:49
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-09 14:23, Ikselka pisze:

    > Nie przesadzaj - niektóre bakterie są konieczne w naszym organizmie, że
    > wkleję gotowy tekst...
    > http://www.naturalnamedycyna.pl/index.php?option=con
    tent&task=view&id=249
    > "Ekosystem mikroflory jelitowej posiada bowiem jak każde środowisko
    > naturalne zdolność powrotu do równowagi.

    Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
    Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest apetycznych.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 37. Data: 2010-12-09 20:41:20
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Aicha" delikatniuśka jak pańcia z pieskiem:

    > Niesmaczne są też niektóre reklamy środków rozrzedzających wydzielinę
    > oskrzelową. Te z kolbami i kolorową zawartością...

    Kurde toż to sami esteci opanowali grupe;-) Proponuję zatem każdemu kto
    użyje w swoich postach słowa (a fe, a fe, a fe) obornik - od razu walić
    dożywotniego bana! Kamikadze, który opisze zalety kurzyńca, laduje
    natychmiast w zbiorowym kill filu. Pozew sądowy za zranienie uczuć
    estetycznych czekałby każdego, który zapyta o preparaty biologiczne do
    szamb...

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszanki, i podejrzanej świeżości konina

  • 38. Data: 2010-12-09 21:29:52
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-09 21:41, Johnny pisze:

    > Kurde toż to sami esteci opanowali grupe;-)

    _Przy jedzeniu_ są niesmaczne.
    A co do delikatności, poleciłabym Ci coś z mojej twórczości, ale boję
    się, że się zbulwersujesz :p

    --
    Pozdrawiam - Aicha (p0rn0pisarka)

  • 39. Data: 2010-12-09 21:38:52
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
    > Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest
    > apetycznych.

    Hejka. Z tego wynika, że człowiek ma zasrany organizm. ;-)
    Pozdrawiam nieestetycznie Ja...cki

  • 40. Data: 2010-12-09 21:44:30
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Aicha <b...@t...ja> napisał(a):
    > A co do delikatności, poleciłabym Ci coś z mojej twórczości, ale boję
    > się, że się zbulwersujesz :p

    Gdzie masz swoje pornoteksty?Czy są wystarczająco porno,czy tylko się chwalisz
    Pozdrawiam ciekawie.mirzan