  • 91. Data: 2013-09-20 23:25:39
    Temat: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:l1icsu$1qva$1@news2.ipartners.pl...

    > Wróćmy więc do tego punktu bo warto...
    > Gdybyś miał jakieś kwalifikacje, to byś wiedział jak wygląda sieć IT.
    > Nie pisałbyś też bzdur na innej grupie o ochronnikach przepięć bo
    > takowych nie ma.

    A wiesz co to jest "skrót myślowy"? :)

    > Jeśli już, to ograniczniki przepięć, lub ochronniki
    > przeciwprzepięciowe.

    Oczywiście, masz rację, że tak się to nazywa zgodnie z nomenklaturą
    normatywną, ale jednak w żargonie używanym przez fachowców używa się
    pojęcia "ochronniki przepięć" i niestaty ty tego nie zmienisz.
    Tak samo jak używa się określeń:
    nadprądówka czy nadmiarówka, różnicówka, zero itp.

    Chyba dostrzegasz subtelną różnicę pomiędzy używaniem określeń
    żargonowych, a pisaniem, że woda jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu?

    > Widać że ich nie masz. Ja natomiast przez wiele lat co pięć lat
    > podchodziłem do egzaminów SEP.

    Jak widać na podchodzeniu się kończyło :)

  • 92. Data: 2013-09-20 23:39:41
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ja wiem co się "nie" stanie. Bo to szczególny rodzaj sieci jest
    > A jeszcze przed paroma minutami, na innej grupie twierdziłeś, że dawny
    > układ z bezpiecznikiem na zerze to według nowej nomenklatury układ IT
    > jest.

    Jak widać twoja wiedza kończy się na cytowaniu fragmentów z wikipedii, a
    następnie konfabulowaniu.

    > Wiesz do czego służy układ kontroli stanu izolacji w sieciach IT?

    Wiem.
    Ty jednak nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

  • 93. Data: 2013-09-23 06:04:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > No sorry, nie ja pisalem, ze obecne w wodzie sole powoduja, ze staje
    > sie bardzo dobrym przewodnikiem. Jezeli to prawda to zadalem zdaje sie
    > wlasciwe pytanie?

    zadałeś durne pytanie...

  • 94. Data: 2013-09-23 06:10:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    >
    > W srodku tych duzych otworow jest "grzalka":
    >
    > http://szyna.civ.pl/ogrzewacz/DSCN0777.JPG
    >
    > Z jednej strony podlaczona do fazy, z drugiej do przewodu N. A na
    > wyjsciu wody (na oko jakies 20cm od grzalki) jest wpiety przewod PE.
    > Poniewaz troche go przerobilem (chcialem wiekszy przeplyw kosztem
    > mniejszego grzania):
    >
    > http://szyna.civ.pl/ogrzewacz/DSCN0781.JPG
    >
    > Odleglosc od grzalki do PE zmalala do jakichs 3cm i zaczelo mi wywalac
    > roznicowke - przesunalem PE 10cm dalej (podpialem do metalowej
    > zlaczki ktora ma doskonaly kontakt z przeplywajaca woda) i juz nic

    hm...

    powstaje pytanie czy ten podgrzewacz jest aby napewno sprawny?

  • 95. Data: 2013-09-23 06:11:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > To mozna w ogole takie kupic? Metalowa wanne?? :) Nie widzialem
    > takiej w zadnym ze sklepow ;)

    swięta ignorancjo...

    poszukaj, blaszanki sa tańśze niż akryle ale już żeliwne to kosztuja jakby
    były ze złota...

  • 96. Data: 2013-09-23 10:22:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 06:10:23 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > hm...
    > powstaje pytanie czy ten podgrzewacz jest aby napewno sprawny?

    A czemu mialby nie byc? Kupilem noweczke w sklepie i troche przerobilem
    bo zalezalo mi zeby podgrzewal z 38-40stC do ~45-50stC z wiekszym przeplywem,
    a nie 8 - 40-50stC ledwo ciurkajac :) Dziala normalnie gdzies od 2 lat.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2013-09-23 13:54:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 06:04, Marek Dyjor pisze:

    > zadałeś durne pytanie...

    Moze po prostu nie zrozumiales. :-)

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2013-09-26 23:20:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > przeplywem,
    > a nie 8 - 40-50stC ledwo ciurkajac :) Dziala normalnie gdzies od 2

    hm... niewiem czy sprawny powinien mieć upływność od przeowu fazowego do
    posgrzewanej cieczy

  • 99. Data: 2013-09-26 23:32:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 23:20:44 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > hm... niewiem czy sprawny powinien mieć upływność od przeowu fazowego do
    > posgrzewanej cieczy

    Ale czemu mialby nie miec? Jak to normalna metalowa "sprezynka" podlaczona
    do fazy :-)) Jak uwali się "N" to pewnie momentalnie roznicowke wywali,
    musze kiedys przetestowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 100. Data: 2013-09-27 01:25:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > podlaczona
    > do fazy :-)) Jak uwali się "N" to pewnie momentalnie roznicowke

    chyba żartujesz sobie :)

    chyba ze te podgrzewacze robią ruscy z gułagu.