    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: pytanie dot klimatyzacji
    Date: Sun, 17 Mar 2013 13:51:38 +0100

    Chciałbym w domu zamontowac sobie klimatyzacje z dwoma splitami, wstepnie
    wybralem model
    Whirpool AMD 065, maja modele 64 i 63 nie za bardzo znam się na tym, moze
    ktos z was cos doradzi,

    jeden split chce zainstalowac w salonie ktory jest otwarty z kuchnią
    wielkosc salonu to ok 40m2
    przewody od jednostki centralnej zewnętrznej, chcę puścić w kominie
    wentylacyjnym do saonu i tym samym kominem wentylacyjnym na piętro długość
    przewodow nie przekroczy 10m, jak podaje producent tyle może być i teraz mam
    kilka pytań?

    Czy ten model będzie wystarczający dla moich potrzeb?
    Ile i jakie przeowdu od jednostki centralnej muszą iść do splita?
    zasilający tez? na pewno 2 rury z czynnikiem? ale czy rury na skropliny też,
    czy one są przy jednostce zewnętrznej?

    Komin wentylacyjny jeden wlasnie mam wolny i w nym chciałbym wrzucić te
    rury?

    Nie moge sie doczytać czy na 3 fazy jest ten klimatyzator, czy on będzie
    wystarczający dla moich potrzeb, ewentualnie jaki inny możecie polecić i czy
    moze macie sprawdzoną firmę w okolicach woj opolskiego, ktora podejmie się
    wykonania instalacji w miarę bezinwazyjnie juz w zamieszkałym domku?

    czy taką klimatyzację można sprzężyć z systemem alarmowymi ntegra, aby mozna
    zdalnie sterować, czy taka klima ma jakies wyprowadzenia na zasadzie
    wykonania zwarcia, co pozwoli na zalaczenie klimy albo wyłączenie, co
    moglbym podlaczyc do centralki alarmowej, co pozwililobymi zdalnie sterowac
    przed wyjscie s pracy np sobie uruchmic klime aby przyjsc do schlodzonego
    mieszkania?

    pozdrawiam