  • Data: 2013-03-18 13:13:19
    Temat: Re: pytanie dot klimatyzacji
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem do czego ma doprowadzić ta jałowa dyskusja
    Czy uważacie że kolega AT kupi klime za jakieś 7 tysi i będzie ciął
    połączenia wewnątrz jednostki zewnętrznej ? skoro po jego pytaniach
    widać że nie rozumie jak działa klima ( nie obraź się AT ale tak to
    widzę), wymiennik trzeba wstawić między sprężarkę a skraplacz, a
    jeszcze po drodze jest zawór 4 drogowy, generalnie jest ciasno.

    AT
    >Czy ten model będzie wystarczający dla moich potrzeb?
    będzie
    >Ile i jakie przeowdu od jednostki centralnej muszą iść do splita?
    ściągnij sobie instrukcję w necie i będziesz miał czarno na białym
    domyślnie zasilanie doprowadzasz do j. zewnętrznej, pomiędzy
    jednostkami jest przewód zasilający ( j zew zasila j wew.) czasami
    jest przewód sterujący dodatkowo a czasami sygnały idą tym przewodem
    zasilającym - jak jest w whirpoolu to nie wiem, takiego nie montowałem

    >na pewno 2 rury z czynnikiem? ale czy rury na skropliny też,
    >czy one są przy jednostce zewnętrznej?

    rury na czynnik po 2 szt od każdej j.wew do zew , średnica jak w
    instrukcji
    rurka na skropliny wychadzi w każdej j wew i musi iść ze spadkiem bo
    ci się przeleje
    jeżeli nie możesz zachować spadku to pompka skroplin

    jeffrey