  • Data: 2013-03-19 15:28:14
    Temat: Re: pytanie dot klimatyzacji
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście że w otulinie, zmieści się, normalnie 2 splity wchodzą w
    > korytko 90x60, przewód pomiędzy jednostkami daj 4x1,5 mm2 ( niektóre firmy
    > mają jedną żyłę sterującą) plus skrętkę - z takim zestawem podłączysz
    > każdą firmę
    >
    > rury oczywiście chłodnicze, najwygodniej z kręgu czyli miękkie, uważaj na
    > zagięcia bo łatwo je załamać
    > sam będziesz to podłączał czy kogoś weźmiesz ze sprzętem do wykonania?

    Raczej będe kogoś szukał
    najlepiej kogoś kto nie zrobi dużego bałaganu :)
    zastanawiam się jeszcze jak nalepiej wywalić otworwy w kominie
    wentylacyjnymi czy otowrnicą
    jakąś, sprzętu niestety takiego nie mam

    klimatyzacji jeszcze nie kupiłem, mam dostać ofertę jeszcze na wersję z 2
    splitami
    z toshiby, nie ukrywam ze względy estetyczne ważne są jednostki wewnętrznej
    :)
    np w kolorze srebrnym.

    pozdrawiam
    AT