  • 1. Data: 2012-01-14 18:19:28
    Temat: pytanie o kanał wentylacyjny
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam taki problem
    mam komin systemowy ( bloczek z jednym zintegrowanym dużym 10/28 kanałem
    wentylacyjnym ) który wentyluje kotłownie...
    robiłem zmiany w projekcie i teraz okazało sie że jedna z łazienek nie
    ma wentylacji ( w dachu kominka tez ).

    I tu mój plan
    chce wpuścić w komin kanał wentylacyjny prostokątny 5/10 ktory pójdzie w
    posadzce do łazienki i tym kanałem wentylacyjnym z komina na góre
    zakończony daszkiem. Początkowo ciałem go wpuscić bezpośrednio w komin
    ale kominiarz mi nagadał że mogą sie smrody z kotłowni cofać do łazienki
    przy dziwnych ciśnieniach.

    I teraz zaczyna sie pytanie odnośnie otworów w kominie przy szczycie do
    rpzewiewu . Ta rura wentylacyjna praktycznie zaślepi jedną strone tego
    kanału , zostanie 5cm ... czy tak może zostać czy trzeba ja np. wypuścić
    troche niżej zeby ten przelot był pełnym otworem ?

    Poradzcie coś bo jestem w kropce...

    Pozdrawiam...