  • 181. Data: 2011-06-05 22:34:06
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:d2b68eca-110e-46d6-890f-0fa7ebe30f4e@j28g2000vb
    p.googlegroups.com...
    On 3 Cze, 13:40, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Ale pierdoly piszesz - na dysperbicie jest informacja ze mozna
    > stosowac na wilgotne podloze, nie musi byc suche. Zuzylem go ze 20
    > wiader wiec wiem co pisze ;)

    Ale nie na dojrzewający beton, dwa dni po zalaniu.

  • 182. Data: 2011-06-05 22:58:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Cze, 00:34, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Ale nie na dojrzewający beton, dwa dni po zalaniu.

    A czym sie rozni przykrycie go dysperbitem od polecanego przez Ciebie
    przykrycia go folia ? Jedno i drugie zabezpieczy beton przez utrata
    wody i jest dla betonu dobre :) Skoro producent dopuszcza smarowanie
    na wilgotne podloze (a tym bardziej poleca gruntowanie w dysperbicie
    zmieszanym z WODA!) to nie ma znaczenia czy ten beton bedzie mial 3
    dni czy 3 lata. Piszesz o jakims mleczku ktore mialoby wychodzic z
    betonu po czasie - WTF ?! ;) Jego beton przypuszczam byl juz twardy
    jak skala, a z takiego nic juz nie wyjdzie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 183. Data: 2011-06-06 08:40:53
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 12:43, kiki pisze:

> [...]
    > Akurat od momentu wylania drugich ław budowa szła dobrze aż do chwili
    > jak rozpoczynała się robota więźby i szczytów.
    > Nie zdając sobie z tego sprawy więźba była źle położona i nie dano
    > izolacjibocznej wykuszy oraz ściany szczytowe za wysokie.
    >
    > Teraz wiem jak należy to wykonać i staram sie powiedzieć wszystkim nowym
    > żeby nie zrobili tego co zrobiono mnie.
    >
    > Piwnicę mam suchą mimo wody w drenach.
    >
    > Po drugie wykonawcy są mądrzy tutaj, a na budowie widzimy co robią.
    > Co to ma być? Kłaść papę termozgrzewalną następnego dnia po betonowaniu
    > ław? Słupów w ogóle nie izrolować poziomo?

    Papa termozgrzewalna - nie dlatego by ją 'termozgrzewać' a dlatego że
    jest mocna i 'idiotoodporna' - mało podatna na uszkodzenia, w
    odróżnieniu od wszelkich folii, i zwykłych pap (=czarnych tekturek).
    Papa bedzie dociśnieta ścianą, wiec nigdzie nie ucieknie, nawet jak sie
    jej nie przyklei (położy na sucho)

    Michał

  • 184. Data: 2011-06-07 08:10:57
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Ale reakcja chemiczna trwa 28 dni

    Bredzisz. Tylko czy z ignorancji czy chęci pisania.

    rafał