  • 1. Data: 2011-05-26 10:37:11
    Temat: Zabezpieczenie przed myszami
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Jest sobie styropian xps na scianie fundamentowej. Czy oblozenie go
    folia kubelkowa wystarczy jako zabezpieczenie przed myszami?
    Dzieki

  • 2. Data: 2011-05-26 11:38:05
    Temat: Re: Zabezpieczenie przed myszami
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Maj, 12:37, Lucky <l...@v...pl> wrote:
    > Jest sobie styropian xps na scianie fundamentowej. Czy oblozenie go
    > folia kubelkowa wystarczy jako zabezpieczenie przed myszami?
    > Dzieki

    Nie.
    Przynajmniej otynkować/uczciwie zasmarować klejem.
    Ale i tak znajda dziure. Maja na to cale zycie.
    U siebie zrobilem tak ze styro zaczyna sie jakieś 10 cm nad poziomem
    gruntu.
    Narazie juz 5 lat jest spokoj, a przynajmniej nic nie widze/slysze.

  • 3. Data: 2011-05-26 13:18:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 12:37, Lucky pisze:
    > Jest sobie styropian xps na scianie fundamentowej. Czy oblozenie go
    > folia kubelkowa wystarczy jako zabezpieczenie przed myszami?

    A czym zabezpieczysz folię kubełkową? ;->

  • 4. Data: 2011-05-26 15:40:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:irlagf$1o0$1@news.onet.pl...
    > Jest sobie styropian xps na scianie fundamentowej. Czy oblozenie go folia
    > kubelkowa wystarczy jako zabezpieczenie przed myszami?

    Ja wytrułem trutką mumifikującą z Castoramy. Takie różowe granulki jak mikro
    pellet. Po kilku miesiącach już nie ubywa pokarmu :na strychu -)
    Pojęcia nie mam jak tam wchodzą.

  • 5. Data: 2011-05-26 16:10:41
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 26/05/2011 12:38, ptoki wrote:

    > U siebie zrobilem tak ze styro zaczyna sie jakieś 10 cm nad poziomem
    > gruntu.
    > Narazie juz 5 lat jest spokoj, a przynajmniej nic nie widze/slysze.

    Nie masz ocieplenia scian fundamentowych?

  • 6. Data: 2011-05-26 17:15:34
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-05-26 17:40, kiki pisze:

    > Ja wytrułem trutką mumifikującą z Castoramy. Takie różowe granulki jak
    > mikro pellet. Po kilku miesiącach już nie ubywa pokarmu :na strychu -)
    > Pojęcia nie mam jak tam wchodzą.

    Pod styropianem. Omijają placki kleju i dostają się od ziemi na strych :)

    NMSP

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2011-05-26 19:38:58
    Od: "kurdebalans" <n...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Ja wytrułem trutką mumifikującą z Castoramy. Takie różowe granulki jak
    mikro
    > pellet. Po kilku miesiącach już nie ubywa pokarmu :na strychu -)
    > Pojęcia nie mam jak tam wchodzą.

    Wrócą z pierwszymi przymrozkami.
    Widocznie w Twoim przypadku znalazły lepsze miejsce, np u sąsiada.

    Ja mam ekologicznego terminatora mysiego.
    Ostatnio wrócił po miesiącu łajzowania.
    Działa niezawodnie. Polecam.
    Mysz czy szczur na rewir kota nie wejdzie.
    X.x.

  • 8. Data: 2011-05-26 21:03:36
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kurdebalans" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mysz czy szczur na rewir kota nie wejdzie.

    Noooo, sama nie wejdzie... Mój kot mi znosił do domu takie, kłopot był jak mu sie
    wymskła żywa w pokoju.

    b.

  • 9. Data: 2011-05-27 05:30:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Lucky" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > Narazie juz 5 lat jest spokoj, a przynajmniej nic nie widze/slysze.

    > Nie masz ocieplenia scian fundamentowych? L
    Widocznie ma dom bez piwnic.

  • 10. Data: 2011-05-27 05:56:39
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.05.2011 23:03, Budyń pisze:
    > Użytkownik "kurdebalans" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Noooo, sama nie wejdzie... Mój kot mi znosił do domu takie, kłopot był jak mu sie
    wymskła żywa w pokoju.

    Nie "wymskła" tylko przynosił dla ciebie, żebyś sam się nauczył polować ;)