  • 51. Data: 2017-12-22 13:46:50
    Temat: Re: rekuperatory
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Dec 2017 04:10:27 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ja odpalam po jednym nawilżaczu w każdym pokoju dzieci
    > i jeden tam gdzie zalegam ze starą i jest wporzo, nawet do 45 dociągam ;)

    Ja po prostu ładuję wodę bezpośrednio do nosa co pozwala ogrzniczyć suchość
    śluzówki na tyle aby nie prowadziło to do przesadnych infekcji.

    > Ja pamiętam, że ta woda znikała w oczach, więc coś musiała dawać.
    > Tylko wtedy były jeszcze higrometry, które były średnio działające ;)

    Znika i teraz, skutku zamierzonego brak.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2017-12-22 13:49:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 13:24:39 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Czyli kolejnych kilka niedarmowych, żrących prąd gadżetów niezbędnych
    > w pakiecie z WM;)

    A co ma do tego wm? W bloku z wg też używałem bo było sucho.

    L.

  • 53. Data: 2017-12-22 13:51:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.12.2017 13:46, Myjk wrote:
    > Fri, 22 Dec 2017 04:10:27 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ja po prostu ładuję wodę bezpośrednio do nosa co pozwala ogrzniczyć suchość
    > śluzówki na tyle aby nie prowadziło to do przesadnych infekcji.

    Mnie gały wysychają ale możliwe, że to też przez złą dietę bo i latem
    tak mam, choć jakby mniej

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2017-12-22 13:59:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 13:51:17 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Mnie gały wysychają ale możliwe, że to też przez złą dietę bo i latem
    > tak mam, choć jakby mniej

    Też mam wysychanie gał, które zanika jak nawilżę powietrze, więc coś w tym
    na pewno jest. Miałem tak w bloku i w domu i w obu przypadkach pomagało
    nawilżanie. Kupujesz po sztuce jakiegoś niezbyt drogiego ultradźwiękowca
    (byle z dużym zbiornikiem) na każdy pokój gdzie ktoś śpi i problem z głowy.

    L.

  • 55. Data: 2017-12-22 14:45:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.12.2017 13:59, Lisciasty wrote:

> [...]
    > (byle z dużym zbiornikiem) na każdy pokój gdzie ktoś śpi i problem z głowy.

    Sęk w tym, że mam takie ustrojstwo ale nie chce mi się iść do sklepu po
    wodę demineralizowaną ;-)))

    Zwykła się nie sprawdza niestety - kamień osadza się na meblach

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 56. Data: 2017-12-22 16:01:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 12:11:40 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No jest rada, nawilżacze, stosuję :>
    > Tak pytam tylko jak sobie z tym radzą inni, bo mnie niska
    > wilgotność powietrza niepomiernie wkurwia, a konkretnie to w nocy
    > i nad ranem.

    Ja nie mierzę i nie czuję, nie mamy żadnych problemów (jakieś przesuszone
    gardła czy coś) więc się nie interesowałem. Ale przypuszczalnie wilgotność
    mam zawsze taką jaka jest na zewnątrz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2017-12-22 16:06:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 13:59:04 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > (byle z dużym zbiornikiem) na każdy pokój gdzie ktoś śpi i problem z głowy.

    To lepiej sobie jakieś kropelki do oczu kupcie do nawilżania :)
    Ja chodzę w soczewkach i siedzę bardzo dużo przy kompie - moja żona podobnie.
    Nie mamy żadnych problemów z suchością oczu (a soczewki + komp to kombo).
    Sucho w domu ma być - wilgoć to same problemy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2017-12-22 16:53:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 14:45:20 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Zwykła się nie sprawdza niestety - kamień osadza się na meblach

    U mnie było tyle kamienia że po jednym zbiorniku mogłem dłutem kuć,
    ale wszystko zostawało w urządzeniu. Po montażu zmiękczacza nie ma
    problemu i jest czysto.

    L.

  • 59. Data: 2017-12-22 16:54:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 16:06:10 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > Nie mamy żadnych problemów z suchością oczu (a soczewki + komp to kombo).
    > Sucho w domu ma być - wilgoć to same problemy :-)

    No jest sucho, 35-40% to raczej sucho ;)
    A że oprócz oczu jest też kapeć w gardle (jak człek ma problemy z przegrodą
    to łapie powietrze głównie gębą), więc trzeba to załatwić kompleksowo ;)

    L.

  • 60. Data: 2017-12-22 17:07:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-12-22 16:53, Lisciasty wrote:

    > U mnie było tyle kamienia że po jednym zbiorniku mogłem dłutem kuć,
    > ale wszystko zostawało w urządzeniu. Po montażu zmiękczacza nie ma
    > problemu i jest czysto.

    zainspirowałeś mnie i przywiozłem właśnie 15L.
    Już się nawilża :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info