    From: "Lukas" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: roznica poziomów ( kafle i panele) co robic?
    Date: Fri, 14 Oct 2011 21:22:30 +0200

    Witam

    Po rozbiciu sciany miedzy kuchnią, a salonem powstala ok. 1,5cm różnica w
    poziomie mna podlodze. W momencie polozenia kafli (co ma jutro sie odbyc)
    dojdzie pewnie drugie połtora czyli wyjdzie w sumie jakies 3 cm, miedzy
    polozonymi kaflami , a podlogą, gdzie maja iść panele. No i co robic???

    1. Wylewka odpada, bo we wtorek beda kladli juz panele, termin nieodwolalny,
    wiec w ciagu 3 dni nic mi nie wyschnie, a jesli nawet , to jeszcze miesiac
    bedzie dochodziło do siebie, w Casto powiedzieli mi , ze woda musi gdzies
    odparowac, i nawet jesli dam na to folie to i tak nie polecaja.

    2. Dac podwojny podklad czyli 2 x 7 mm do tego panel to i tak nie wyjdzie 3
    cm.Mozna cos jeszcze dodac, ale wtedy moze to plywac...

    3. Gosciu podpowiedzial mi , ze dac plyte OSB czy jak ona tam sie nazywa o
    grubosci 2 cm , do tego podklad oi na to p anel. Mowi, ze widzial tak u
    sąsiada i gitara. PLyte dan na piane montazowa, do tego dac dyble w paru
    miejscach i dzieci po dzieciach,

    Miedzy panelami i kaflami pojdzie T-ownik, przyklejony na bezbarwny Patek
    Superfix, w Casto mowili i nawet widzialem, ze nie do oderwania za cholere.
    Trzyma sie to ? Ma ktos z Was? nie odstaje listwa, nie odkleja sie, nie
    powstaje szczelina miedzy listwa, a np. podlogą i potem piach z zgrzytanie ?

    Co sądzicie o tym ? Do mnie przemawia opcja 3, ale kompletnie nie znam sie
    na tym