    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: sciana, prysznic i prada do grzejnika
    Date: Thu, 04 Jun 2009 13:38:11 +0200

    Jedyne miejsce gdzie mogę zamontować grzejnik - drabinkę jest ścianka
    prysznica, która jest wykonana z płyty Gipsowo Kartonowej i luksferów.
    Chcę by ta drabinka była również podłączana do prądu.

    Rysunek przedstawia sytuację
    http://www.ruthenus.pl/klient/ariusz/prad.jpg

    I tu mam pytanie czy mogę zamontować gniazdko na ściance prysznica (2)

    Czy raczej na ścianie obok (1)

    Na ścianie obok będę miał wiszący przewód, na ścianie prysznica było by ok?

    Ściana będzie wykonana z płyty GK i pokryta od wewnątrz i zewnątrz
    płytkami + luksfery.

    Wg. przepisów powinno się montować gniazda w odległości minimum 60 cm
    Jednak przy ścianach osłaniających jest chyba możliwość mniejszej
    odległości ale co ze ścianą która dzieli?

    Ariusz