eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieslubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu › slubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu
  • Data: 2013-06-12 22:04:59
    Temat: slubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    "na wlasna rekę" dobudowałem dwa slupki betonowe podpierające daszek przed wejściem,
    nie ma tego na planie i robi się problem bo musze dom oddac do użytku

    slupki są oddalone od domu o 1 m i są klinkierowe, rozbierać mi się już tego nie chce

    co zrobić żeby wybrnąć z tego problemu

    dzięki

    http://decore-meble.pl