  • 1. Data: 2010-06-27 22:04:01
    Temat: smród ze zlewu
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    nowa kuchnia, co jakiś czas śmierdzi ze zlewu,
    raczej jakieś rozkładające się odpadki,
    wszystko zainstalowane chyba ok,
    syfon jest gdzie ma być..

    coż robić?

  • 2. Data: 2010-06-28 04:59:12
    Temat: Re: smród ze zlewu
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nowa kuchnia, co jakiś czas śmierdzi ze zlewu,
    > raczej jakieś rozkładające się odpadki,
    > wszystko zainstalowane chyba ok,
    > syfon jest gdzie ma być..

    Rozebrać górną cześć ujścia i wyczyścić. Tam się zbierają różne odpadki
    które gniją i stąd może być smród.

  • 3. Data: 2010-06-28 05:08:46
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Może śmierdzieć z kratki przelewowej.
    Ja radzę sobie z tym w ten sposób, że nalewam do butelki po mineralnej
    trochę Ludwika z Domestosem, dolewam wody, wstrząsam i wyciskam powstałą
    pianę do kratki ile się tylko da.
    Jacek

  • 4. Data: 2010-06-28 09:59:17
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    "ia" <i...@g...pl> napisał(a):

    >nowa kuchnia, co jakiś czas śmierdzi ze zlewu,
    >raczej jakieś rozkładające się odpadki,
    >wszystko zainstalowane chyba ok,
    >syfon jest gdzie ma być..
    >
    >coż robić?

    Moze syfon za plytki i to wyziewy z rur?
    Ja tak mam w kabinie prysznicowej - jak wyjade na tydzien
    w delegacje to w tym czasie zaczyna smierdziec - odnosze wrazenie, ze
    po prostu woda wyparowuje z kolanka syfonu i robi sie
    "przewiew". Radze sobie zatykajac korkiem.

  • 5. Data: 2010-06-28 18:33:51
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > nowa kuchnia, co jakiś czas śmierdzi ze zlewu

    Sikasz do zlewu?

    Strachu S.

  • 6. Data: 2010-07-02 20:19:27
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał

    > nowa kuchnia, co jakiś czas śmierdzi ze zlewu,
    > raczej jakieś rozkładające się odpadki,
    > wszystko zainstalowane chyba ok,
    > syfon jest gdzie ma być..

    Kuchnia może być nowa.
    W/g mnie standardowo, czyli zapchane odpowietrzenie pionu.

    Pozdrawiam,
    MW