  • 1. Data: 2009-01-14 01:05:14
    Temat: smugi na satynowych luksferach
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    czym usunąć smugi od zaprawy fugującej z satynowych luksferów, są ledwo
    widoczne w mocnym świetle, ale jednak widoczne, mechaniczne czyszczenie nie
    wchodzi w grę bo się wybłyszcza matowa powierzchnia pustaków, domowe srodki,
    typu domestos czy cif nie działaja, może jakas specjalna chemia
    rozpuszczajaca zaprawę?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2009-01-14 15:02:30
    Temat: Re: smugi na satynowych luksferach
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wchodzi w grę bo się wybłyszcza matowa powierzchnia pustaków, domowe
    > srodki, typu domestos czy cif nie działaja, może jakas specjalna chemia

    W castoramie jest taki specyfik, plyn o czerwonawej barwie. Dopytaj czy sie
    nadaje.

  • 3. Data: 2009-01-14 15:19:10
    Od: ":-\)" <l...@p...onet.pl>

    Atlas Szop za 9zł. Mam luksfery satynowane Vitrosilicon i całe szorowałem
    tym specyfikiem. Schodzi idealnie.

    PC

  • 4. Data: 2009-01-14 15:25:35
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Atlas Szop za 9zł. Mam luksfery satynowane Vitrosilicon i całe szorowałem
    > tym specyfikiem. Schodzi idealnie.

    właśnie dostałem meila z vitrosiliconu, polecają wlasnie atlas szop, ale
    jeszcze bardziej Keranet Mapei, ciekawe czy da radę, bo ścianka już stoi
    drugi miesiac, wcześniej smugi nie były tak widoczne, dopiero jak zrobiłem
    docelowe oświetlenie w łazience, to psują efekt
    spróbujemy... :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-01-14 15:31:11
    Od: ":-\)" <l...@p...onet.pl>

    Zejdzie i po roku. To nie jest wżarte tylko przyklejone.