  • 31. Data: 2009-03-04 17:44:13
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gombs3$l7l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    Zadam ci pytanie:

    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5308947969134535618

    czy to żółte to folia paroizolacyjna powużej stelaży ? Czy mam rozumieć, że
    między wełną i sufitem z płyt KG jest przetwa ?

  • 32. Data: 2009-03-04 17:46:03
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]

    A czy taśmy przy ścianach na łączeniu ściany i płyt sufitowych nie dawali ?
    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5308947950335550018

  • 33. Data: 2009-03-04 18:15:49
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Przykra sprawa, źle to wygląda. A czy możesz w dzień zrobić zdjęcia
    > poglądowe domu z jakiejś oddali żeby zobaczyć jak on stoi na tym terenie?
    > Tak żeby sobi zobaczyć w perspektywie ?

    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5220947158669394034

    > Może byś mógł wykopać głęboki rów i przeciąć te żyły wodne, strumyki
    > podziemne i puścić je drenem dookoła domu ?

    Jest to zawsze jakas opcja - kopac jest gdzie. Tyle ze jak wykopie zbyt
    nisko to nie bede mial tego gdzie odprowadzic. Poziom drenazu wokol budynku
    (ławy) to juz jest najnizszy drenaz jaki moge bezpiecznie wykonac bez ryzyka
    okresowego zalewania rur drenarskich przez wody z studni chlonnej.

    Kane

  • 34. Data: 2009-03-04 18:17:22
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > czy to żółte to folia paroizolacyjna powużej stelaży ? Czy mam rozumieć,
    > że między wełną i sufitem z płyt KG jest przetwa ?

    Tak, miedzy welna a sufitem jest przerwa - pustka powietrzna. Do
    wypeleneinia w przyszlosci jesli bedzie potrzeba wdmuchnietym perlitem lub
    granulatem styropianowym.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 35. Data: 2009-03-04 18:21:54
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > A czy taśmy przy ścianach na łączeniu ściany i płyt sufitowych nie dawali
    > ?
    > http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5308947950335550018

    Widac nie dawali (nie wiem dokladnie o jakiej tasmie mowisz) albo dopiero
    dadzą (jesli chodzi o np flizeline na styku sciana/plyta). Jako masy na
    laczenia uzywaja uniflott.

    Kane

  • 36. Data: 2009-03-04 18:27:58
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Jest jakaś obligatoryjna gwarancja na usługi budowlane wynikająca z
    > przepisów. Wex prawnika i pewnie coś wygrasz.

    Prawde mowiac nie mam czasu i wiem jak dzialaja polskie sady. Dam sobie
    spokoj.

    > Dla mnie to co ty tam masz wygląda wyjątkowo paskudnie i żadne
    > wstrzykiwania czegokolwiek nie pomogą. Naciągną cie na kolejne koszty. ja
    > robiłem izolacje masa bitumiczna Deitermann'a Superflex 10.

    Obaczymy, poprawie warunki terenowe na powierzchni przy scianach, dodam
    odwodnienie rynien (planowane, nie zrobione) i garazu (wjazd zaglebiony w
    ziemi) i zobacze co bedzie sie dziac dalej. Iniekcje zostawie sobie na
    pozniej.

    Pozdrawam

    Kane

  • 37. Data: 2009-03-04 18:30:23
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5220947158669394034

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/FDyNUs94EuGDtue
    5tp_vDg?feat=directlink

    Kane

  • 38. Data: 2009-03-04 18:32:22
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Witam
    >Jak chcesz popróbować wiercenia i zalewania (byle nie siebie ;-) to
    >mogę podesłać ci 5 litrów Trockene Wand.
    >Tutaj opis:
    >http://osuszaniemuru.pl/srodek_iniekcyjny_do_scian_
    trockene_wand.html

    Rezerwuje ;) Jak nie uzyje u siebie to mam jeszcze w firmie stary mur ktory
    podciaga wilgoc - tam sie to napewno sprawdzi.

    Pisze na priv.

    Kane

  • 39. Data: 2009-03-04 18:41:32
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message

    More#5308947969134535618

    > Tak, miedzy welna a sufitem jest przerwa - pustka powietrzna. Do
    > wypeleneinia w przyszlosci jesli bedzie potrzeba wdmuchnietym perlitem lub
    > granulatem styropianowym.

    Ale przecież teraz z tą pustką ta izolacja nie ma sensu. Przecież tak sie
    nie robi, tam bedzie wiało i będzie sufit ziębić.

  • 40. Data: 2009-03-04 18:42:38
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    More#5308947950335550018

    > Widac nie dawali (nie wiem dokladnie o jakiej tasmie mowisz) albo dopiero
    > dadzą (jesli chodzi o np flizeline na styku sciana/plyta). Jako masy na
    > laczenia uzywaja uniflott.

    chodzi o taśmy takie fizelinowe czy bandaże po to żeby uszczelnić to dla
    strumyków powietrza ale jak tam wyżej masz pustkę to będziesz miał jazdę :-)