  • 41. Data: 2009-03-04 18:45:47
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:gomhtc$1no$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5220947158669394034

    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/FDyNUs94EuGDtue
    5tp_vDg?feat=directlink

    Jeśli to jest ta strona z frontu co widać na zdjeciu to weź to odkop i
    przeleć superflexem 10 nanoszonym pacą. Ja bym się nie zastanawiał, koparka,
    kilku pijaczków do łopaty i jeden rozsądniejszy do pokrycia tego.

  • 42. Data: 2009-03-04 18:57:05
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Jeśli to jest ta strona z frontu co widać na zdjeciu to weź to odkop i
    > przeleć superflexem 10 nanoszonym pacą. Ja bym się nie zastanawiał,
    > koparka, kilku pijaczków do łopaty i jeden rozsądniejszy do pokrycia tego.

    Jesli mowisz o izolacji pionowej to jest to oczywiscie zrobione - masa
    bitumiczna jest na calych scianach. Nie pamietam nazwy - w kazdym razie
    dobra i z referencjami, do izolacji przeciwwodnych.

    Kane

  • 43. Data: 2009-03-04 19:01:13
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message

    > Jesli mowisz o izolacji pionowej to jest to oczywiscie zrobione - masa
    > bitumiczna jest na calych scianach. Nie pamietam nazwy - w kazdym razie
    > dobra i z referencjami, do izolacji przeciwwodnych.

    Ale czy zjechali tą masą bitumiczną na ławy fundamentowe? Powinni zejść na
    ławę i jeszcze ławą w dół. Nie wiem co ci źle zrobili. Może nie dali
    podkładu pod masę, nie zagruntowali, źle położyli masę i się nie trzyma ale
    stawiam też na beton - on jest niezawibrowany tak jak ten papieros na
    poprzednim zdjęciu. Wszystko razem dało to co masz teraz i nic z tym nie
    zrobisz.

  • 44. Data: 2009-03-04 19:02:09
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Ale przecież teraz z tą pustką ta izolacja nie ma sensu. Przecież tak sie
    > nie robi, tam bedzie wiało i będzie sufit ziębić.

    Co bedzie wialo i gdzie ?
    Jak ktos opuszcza sufit o 50cm to jak eliminuje pustke ? ;)

    Kane

  • 45. Data: 2009-03-04 19:02:18
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    Beton niezagęszczony cd...

    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5081873345725379858

  • 46. Data: 2009-03-04 19:03:29
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    Czy masz więcej zdjęć? Szczególnie z fazy murowania piwnic i izolowania ?

  • 47. Data: 2009-03-04 19:06:50
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > chodzi o taśmy takie fizelinowe czy bandaże po to żeby uszczelnić to dla
    > strumyków powietrza ale jak tam wyżej masz pustkę to będziesz miał jazdę
    > :-)

    Tasme dodaja na brzegach - dopiero z tym zaczynaja.
    Co do jazdy to sie nie wypowiem - nadal nie wiem gdzie i co ma tam
    "dmuchac".

    Pozdrawiam

    Kane

  • 48. Data: 2009-03-04 19:08:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    Witam
    >Jak chcesz popróbować wiercenia i zalewania (byle nie siebie ;-) to
    >mogę podesłać ci 5 litrów Trockene Wand.
    >Tutaj opis:
    >http://osuszaniemuru.pl/srodek_iniekcyjny_do_scian_
    trockene_wand.html

    Mi by sie tego przydalo litr, albo dwa. :-)

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2009-03-04 19:14:28
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message

    > Tasme dodaja na brzegach - dopiero z tym zaczynaja.
    > Co do jazdy to sie nie wypowiem - nadal nie wiem gdzie i co ma tam
    > "dmuchac".

    sprężone powietrze ze strychu będzie dmuchać w miejscach gdzie masz wieszaki
    stelaża, przy ścianach, przy rurach wentylacji i na łączeniach folii jeśli
    jest łączona. Wystarczy pare dziurek i pomieszczenia nie będziesz mógł
    ogrzać, szczególnie w wietrzne dni. Po drugie całe ciepło będzie uciekać
    poprzez przewodzenie ścianami w górę. Tam miedzy watą, a płytami będzie po
    prostu chłodno i cały sufit będzie zimny.
    Izolacja z wełny powinna ściśle dolegać do płyty KG.

    Weż sobie wyobraź, że kupisz sobie kurtkę alpinistyczną za 50000zł i będzie
    o 10 rozmiarów za duża. Między ciałem, a kurtką będzie szczelina powietrzna
    i powietrze będzie sobie śmigać od kolan do szyi :-) To nie ma sensu.
    Ja takie kwiatki właśnie remontuję mimo, że budowy jeszcze nie skończyłem.
    Wszędzie gdzie jest najdrobniejsza nieszczelność w ociepleniu sufitu to w
    pomieszczeniu jest zimno.

  • 50. Data: 2009-03-04 19:28:58
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > poprzednim zdjęciu. Wszystko razem dało to co masz teraz i nic z tym nie

    Mase kladlem sam, jest polozona super dokladnie. Ale tak jak pisal tornad
    wczesniej - napewno spieprzylem polaczenie tej masy z papą na ławie. Tyle ze
    to nie tlumaczy do konca problemu bo to NIE WYSTEPUJE tylko przy scianach
    zewnetrznych - jest tez w paru miejscach przy scianach wewnetrznych. Stad ja
    obstawiam zle polaczenie izolacji poziomych miedzy tymi pod sciana a tymi
    pod wylewka a nie problem z izolacja pionowa czy jej polaczeniem.

    K.