  • Data: 2014-06-11 09:25:32
    Temat: split na dwa pomieszczenia
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie odnośnie klimy:
    mam klimatyzator w sypialni, używam go dość mało, przy takich upałach
    jak są teraz włączę wieczorem na pół godziny/ godzinę. obok (za ścianą)
    jest sypialnia dzieci - przy upałach jest tam dość gorąco, bez sensu
    byłoby montować tam następnego splita - ale może da się jakoś połączyć
    jeden agregat + dwie jednostki wewnętrzne? Nie musi to pracować na raz,
    wystarczyłaby mi możliwość przełączenia - albo jedno pomieszczenie, albo
    drugie - chciałbym przed spaniem trochę obniżyć temperaturę w pomieszczeniu.
    Jest taka opcja czy raczej muszę się wyposażyć w drugiego splita (lub
    coś przystosowanego do pracy z dwoma jedn. wewn.)?

    Łukasz