  • 1. Data: 2011-01-27 20:58:52
    Temat: średnice rur i kontowników
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chcę zespawać dwa kawałki kontownika tak, żeby powstała rura o przekroju
    kwadratu, w tą rurę chcę włożyć okrągłą rurkę, ale tak, żeby możliwie ścisło
    przylegała do ścianek tych kontowników... czy Ktoś zna wymiary produkowanych
    rur i kontowników? jakie wymiary zastosować, żeby osiągnąć zamierzony efekt?
    tak coś koło fi=3,5cm...

  • 2. Data: 2011-01-27 21:00:04
    Temat: Re: średnice rur i kontowników
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kontowników pewno przez ą? ;o)

  • 3. Data: 2011-01-27 21:10:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ihsmo0$fkq$1@mx1.internetia.pl...
    > chcę zespawać dwa kawałki kontownika tak, żeby powstała rura o przekroju
    > kwadratu,
    Kup gotowy profil o przekroju kwadratu- sprzedadza to Tobie na metry ile
    chcesz- albo1m albo1km . Są różne wymiary, rózne grubości scianek, cos sobie
    dopasujesz bez spawania

> [...]
    >produkowanych rur i kontowników? jakie wymiary zastosować, żeby osiągnąć
    >zamierzony efekt? tak coś koło fi=3,5cm...

    Jak wyżej. Jedż na sklad handlujący profilami i rurami i tam sobie
    spasujesz.

    Kris

  • 4. Data: 2011-01-27 21:19:50
    Temat: Odp: średnice rur i kontowników
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > produkowanych rur i kontowników? jakie wymiary zastosować, żeby osiągnąć
    > zamierzony efekt? tak coś koło fi=3,5cm...

    Rurę włożyć? To kup sobie profil zamknięty kwadratowy i rurę włóż

    http://www.investa.pl/oferta/armatura_poradnik_sredn
    ice_rur_typoszeregi.html
    http://www.stalbok.com/oferta.html

  • 5. Data: 2011-01-28 07:22:00
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > produkowanych rur i kontowników? jakie wymiary zastosować, żeby osiągnąć
    > zamierzony efekt? tak coś koło fi=3,5cm...

    Czy kontownik to cos do obslugi kont?