  • 1. Data: 2011-01-28 06:30:23
    Temat: Co oznacza linia przerywana na mapie?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Mam pytanie dotyczące symboli używanych na mapach PZP:
    co oznacza linia przrywana na takiej mapie?
    Przykład:
    http://roman.na11.pl/zdj/mapa.jpg

  • 2. Data: 2011-01-28 06:41:21
    Temat: Re: Co oznacza linia przerywana na mapie?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Domyśliłem się ze może chodzić o "Użytek gruntowy wyłączony z klasyfikacji".
    ALe dlaczego ta klasyfikacja przecina działki a nie biegnie po granicach?

  • 3. Data: 2011-01-28 06:42:42
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie dotyczące symboli używanych na mapach PZP:
    > co oznacza linia przrywana na takiej mapie?

    Każda mapa ma "instrukcję" czytania- tzw legendę.
    Tam masz opisane co jaka linia oznacza.
    Szukaj raczej po prawej stronie mapki

    Pzdr.
    Marcin W

  • 4. Data: 2011-01-28 07:43:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ihtoh0$agj$1@news.onet.pl...

    > Każda mapa ma "instrukcję" czytania- tzw legendę.
    > Tam masz opisane co jaka linia oznacza.
    > Szukaj raczej po prawej stronie mapki

    hehehe, widziałes geodezyjną mape z legendą? :) taka "legenda" to moze w
    ustawie jest.

    wracając do tematu - to są grunty o różnej klasyfikacji.
    zdaje sie ze LV to łąki na gruncie V klasy a RV grunty rolne a gruncie V
    klasy. Nie muszą sie pokrywac z granicami.

    b.

  • 5. Data: 2011-01-28 11:11:55
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    W legendzie tego opisu nie będzie.
    A jeżeli jeszcze to aktualne to te linie przerywane oznaczaja granicę
    użytków. Od dołu oznaczony jest las a u góry ziemia rolna.

  • 6. Data: 2011-01-28 13:12:03
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-01-28 07:30, P pisze:
    > Mam pytanie dotyczące symboli używanych na mapach PZP:
    > co oznacza linia przrywana na takiej mapie?
    > Przykład:
    > http://roman.na11.pl/zdj/mapa.jpg

    Oznacza granice typu gruntu, np. łąka, las, bagna, rolna.

    Pozdrawiam
    Czesławek

  • 7. Data: 2011-01-28 17:58:51
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    W dniu 2011-01-28 07:30, P pisze:
    > Mam pytanie dotyczące symboli używanych na mapach PZP:
    > co oznacza linia przrywana na takiej mapie?
    to oznaczenie jest na mapie ewidencji gruntów i budynków i wyznacza
    granicę "klaso-użytków" (określenie prawno-geodezyjne) -
    czyli w tym przypadku jest to granica użytku "łąka" - ŁV z "rolą" RV
    przy czym użytki te są na klasie V gruntu

    JaTy

  • 8. Data: 2011-02-08 09:11:23
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    P pisze:
    > Domyśliłem się ze może chodzić o "Użytek gruntowy wyłączony z klasyfikacji".
    > ALe dlaczego ta klasyfikacja przecina działki a nie biegnie po granicach?

    A czemu miałaby biec po granicach? Na działce masz różne grunty.

    To jest warstwa niezależna od działek.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 9. Data: 2011-02-08 09:25:47
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-01-28 18:58, JaTy z SKMK pisze:
> [...]
    > czyli w tym przypadku jest to granica użytku "łąka" - ŁV z "rolą" RV
    > przy czym użytki te są na klasie V gruntu

    Może to też być granica pomiędzy RIV a RV