  • 11. Data: 2010-01-03 18:17:35
    Temat: Re: studnia glebinowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:hhqkel$9v4$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Należy także pamiętać o legalizacji / wymianie okresowej licznika, która
    > też niemało kosztuje.

    Co 6 lat nowy wodomierz za 20zł i drugie tyle zł za oplombowanie

    Kris

  • 12. Data: 2010-01-03 19:02:21
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    Dzieki za wszystkie sugestie

  • 13. Data: 2010-01-03 19:59:28
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jarek pisze:

    > "Wodę do podlewania pobierasz przed wodomierzem"

    I co...? zobowiązujesz się na piśmie/aktem notarialnym/wekslem in
    blanco, że tej wody sprzed wodomierza pod żadnym pozorem nie wylejesz do
    kanalizacji???
    Dziwne to trochę jak dla mnie. Przecież możesz sobie brać wodę sprzed
    wodomierza i używać jej w domu, a ścieki z niej spuszczać do kanalizy.
    Wtedy będziesz oszukiwał lokalny zakład wodociągowy i nikt Ci tego nie
    udowodni, bo niby jak?. Czy rzeczywiście zakłady wodociągowe są tak
    naiwne? :-)

    pozdr.
    robercik-us

  • 14. Data: 2010-01-03 20:36:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Wtedy będziesz oszukiwał lokalny zakład wodociągowy i nikt Ci tego nie
    > udowodni, bo niby jak?. Czy rzeczywiście zakłady wodociągowe są tak

    Ale tak dokładnie to dziala przy wodomierzach "ogrodowych"
    Tylko jest ograniczenie- od kwietnia do pazdziernika w pozostałym okresie
    nie rozlicja :ogrodowego'

  • 15. Data: 2010-01-03 20:43:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 21:36, Kris pisze:

    > Ale tak dokładnie to dziala przy wodomierzach "ogrodowych"
    > Tylko jest ograniczenie- od kwietnia do pazdziernika w pozostałym
    > okresie nie rozlicja :ogrodowego'

    Dziwne - u mnie wodomierz ogrodowy to drugi wodomierz.

    --
    spp

  • 16. Data: 2010-01-03 20:57:19
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Wtedy będziesz oszukiwał lokalny zakład wodociągowy i nikt Ci tego nie
    > udowodni, bo niby jak?. Czy rzeczywiście zakłady wodociągowe są tak

    U mnie ZW rozwiązuje to licznikiem na ścieki.

  • 17. Data: 2010-01-03 21:43:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Dziwne - u mnie wodomierz ogrodowy to drugi wodomierz.
    U nas też ale jego wskazania sa brane pod uwagę jedynie od kwietnia dp
    pażdziernika

    Kris

  • 18. Data: 2010-01-04 05:19:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 22:43, Kris pisze:

    > U nas też ale jego wskazania sa brane pod uwagę jedynie od kwietnia dp
    > pażdziernika

    Fakt, ale zauważyłem, że przez ten okres wodomierz ogrodowy ani drgnie. :)

    --
    spp

  • 19. Data: 2010-01-04 07:26:42
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Kris pisze:

    [..]

    > Ale tak dokładnie to dziala przy wodomierzach "ogrodowych"
    > Tylko jest ograniczenie- od kwietnia do pazdziernika w pozostałym
    > okresie nie rozlicja :ogrodowego'

    Acha... że niby musisz się rozliczać przed wodociągami z każdej kropelki
    _Twojej_ wody...?
    A jak zużywasz tę wodę w okresie zimowym, to już płacisz za kanalizę od
    tej wody? Czegoś tu nie kapuję :-). Uważam, że jak ktoś ma studnię, to
    jego sprawa ile wody zużywa, wodociągi powinny być zainteresowane
    jedynie ilością ścieków, a nie zużytej wody i paranoją jest rozlczać się
    z własnej wody z własnej studni, przed zakładem wodociągów kiedy nie
    wylewa się jej do kanalizacji. Niech sobie założą licznik ścieków i
    będzie uczciwie :-) tak dla nich, jak i dla odbiorcy.

    pozdr.
    robercik-us

  • 20. Data: 2010-01-04 18:29:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 13:03:22 +0100, Slawek T. napisał(a):

    > Możesz. To jest w Twoim interesie, by łącznie z wodą wylaną w ogrodzie
    > nie płacić za ścieki.

    A teraz siądź i pomyśl chwilę.
    Jak on ma własną studnię, to po co mu drugi licznik? Nie może wody do
    ogródka brać sprzed licznika na zasilaniu domu?
    I chyba o to było pytanie.

    A odpowiedź - zapytaj w gminie.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356