  • 1. Data: 2012-08-14 22:46:56
    Temat: szybka naprawa uszkodzonej papy
    Od: no_name <n...@n...com>

    Witam, prosze o wskazowki jak najlatwiej naprawic uszkodzona pape na
    daszku nad schodami? Niestety stara jest w fatalnym stanie i od spodu
    dachu zbiera sie woda miedzy murem a elewacja. Mozna polazyc nowa
    warstwe i przykrelic to jakis klejem na zimno?

    pozdr

  • 2. Data: 2012-08-14 22:53:09
    Temat: Re: szybka naprawa uszkodzonej papy
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-14 22:46, no_name pisze:
> [...]
    > dachu zbiera sie woda miedzy murem a elewacja. Mozna polazyc nowa
    > warstwe i przykrelic to jakis klejem na zimno?
    Ja bym radził nie zostawiać starej papy, tylko wywalić i dać papę
    termozgrzewalną. Jeżeli to tylko daszek, to koszt nieduży i można samemu
    zrobić. Palnik można wypożyczyć albo kupić za ok 70 zł. Niekoniecznie
    będzie potrzebna duża butla - wystarczy turystyczna.
    Ja tak naprawiałem dach nad garażem i budynkiem gospodarczym. Łatanie
    smarowidłami na zimno wytrzymywało do pierwszej zimy, a potem się lało
    dalej. Po wywaleniu starej papy z newralgicznych miejsc i po położeniu
    termozgrzewalnej mam już 4 lata spokój. Nie jest może to szczyt
    estetyki, ale wody nie przepuszcza.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-08-15 13:04:36
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-14 22:53, Jacek pisze:
    > Ja bym radził nie zostawiać starej papy, tylko wywalić i dać papę
    > termozgrzewalną.

    jestem tego samego zdania

    > Łatanie
    > smarowidłami na zimno wytrzymywało do pierwszej zimy, a potem się lało
    > dalej.

    mi rok wytrzymało (w tym zimę), wytrzymało by więc przynajmniej do
    drugiej zimy :) - smarowałem jednak dysperbitem bo ciekło (jednorazowo
    prawie cały dach, a podwójnie w miejscach pęknięć papy), a wiedziałem że
    w kolejnym roku będę robił ten dach (dałem styropapę 15cm)

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-08-15 19:59:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "dddddd" <d...@k...oplk> napisał w wiadomości
    > drugiej zimy :) - smarowałem jednak dysperbitem bo ciekło (jednorazowo
    > prawie cały dach, a podwójnie w miejscach pęknięć papy), a wiedziałem że

    jak sie dysperbitu uzywa do dachu to nie dziwota ze cos nie halo

    b.