  • 1. Data: 2010-04-18 20:45:56
    Temat: taras z drewna egzotycznego
    Od: Aga <a...@g...pl>

    Mam pytanie, jakie są ceny za m2 wykonania takiego tarasu?

    agnieszka

  • 2. Data: 2010-04-19 21:52:17
    Temat: Re:taras z drewna egzotycznego
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Deski i legary np. z drewna Bangirai - w Castoramie kosztują ok. 24-25zł/mb
    Stad latwo sobie policzyc powierzchnię materiału. Ceny robocizny zalezne od
    lokalnego rynku.

  • 3. Data: 2010-04-19 22:04:08
    Temat: Re: Re:taras z drewna egzotycznego
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Deski i legary np. z drewna Bangirai

    Akurat dzisiaj przypadkowo byłem świadkiem rozmowy
    w firmie sprzedającej rózne profile z drewna na ww. temat.
    Konkluzja była taka, że jakościowo sprzedawca nie był z tego drewna
    zadowolony, zaniechali i zamiast niego proponują niewiele mniej trwały
    modrzew syberyjski, za to dużo tańszy.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-04-20 11:19:50
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    J_K_K pisze:

    > Konkluzja była taka, że jakościowo sprzedawca nie był z tego drewna
    > zadowolony, zaniechali i zamiast niego proponują niewiele mniej trwały
    > modrzew syberyjski, za to dużo tańszy.

    Ja jestem bardzo zadowolony z tarasu z bangkirai, mam go już prawie
    3 lata. Trzeba było tylko starannie wybierać deski w Castoramie,
    do wykorzystania nadawała się mniej więcej co druga. Reszta była
    od razu zwichrowana albo miała miejsca z ukośnym przebiegiem słojów.
    Jedną taką deskę przegapiłem i teraz ten jej fragment z ukośnymi
    słojami po każdym deszczu lekko się skręca, a po wyschnięciu prostuje.

    T.

  • 5. Data: 2010-04-21 14:33:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Finke wrote:

> [...]
    > Jedną taką deskę przegapiłem i teraz ten jej fragment z ukośnymi
    > słojami po każdym deszczu lekko się skręca, a po wyschnięciu prostuje.

    Wkurza mnie bo mamy praktycznie jednego monopolistę w tym temacie, DLH i
    kupa.

    żadnej konkurencji cenowej.