  • Data: 2014-01-22 21:28:01
    Temat: temperatura wody
    Od: "Marcin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, kto podpowie i doradzi jaka jest najbardziej optymalna temperatura
    wody w obiegu ogrzewania? Przy jakim ustawieniu temperatury można uzyskać
    najmniejsze zużycie gazu? Czy regulować temperaturę wody w obiegu w
    zależności od temperatury zewnętrznej? /czujnika zewnętrznego nie mam/
    Ogrzewanie domu gazem, piec kondensacyjny jednofunkcyjny Ariston Genus
    Premium Evo System. Do ogrzania mam ok 180m2, z czego na około 100 m2 jest
    tylko podłogowe ogrzewanie.
    Piec mam sterowany przez sterownik pokojowy Aurothon. Czy jest sens
    zmieniania temperatury w nocy i dzień? czy raczej ustawić jedną stałą
    temperaturę przez całą dobę?
    To mój pierwszy sezon grzewczy więc dziękuję za wszystkie podpowiedzi

    pozdrawiam