  • 61. Data: 2012-03-10 12:02:30
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1d1swzj8a173q$.1wv9umq4u2dhf.dlg@40tude.net...

    > A, juz rozumiem, ucieklo mi - mam odsadzona OBUDOWE sciany kolankowej :)

    Jaką obudowę ? Masz na myśli przedściankę ?
    Za przedścianką ci wieje jeszcze, bo obraz termicny na wysokości murłaty
    masz jeszcze ok ale ścianę mrozi w związku ze złym ociepleniem i obróbką
    murłaty.

  • 62. Data: 2012-03-10 15:27:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 13:02:30 +0100, kiki napisał(a):

> [...]
    > Za przedścianką ci wieje jeszcze, bo obraz termicny na wysokości murłaty
    > masz jeszcze ok ale ścianę mrozi w związku ze złym ociepleniem i obróbką

    Tak, przedscianke. Termogram byl zrobiony zanim ocieplilem murlate i zanim
    uszczelnilem styk styropianu z membrana i murlaty ze styropianem.

    Tak jak tu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4719ddf75373f43
    .html

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 63. Data: 2012-03-10 15:29:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 16:27:16 +0100, Maciek napisał(a):

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4719ddf75373f43
    .html

    Nie dorysowalem welny w skosach, ale cala ta trojkatna przestrzen ponad
    murlata jest wypelniona welna.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 64. Data: 2012-03-10 17:06:27
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Tak, przedscianke. Termogram byl zrobiony zanim ocieplilem murlate i zanim
    > uszczelnilem styk styropianu z membrana i murlaty ze styropianem.

> [...]

    Ale jak wpuściłeś za przedściankę zimne powietrze to przenosi się to zimno
    po ścianach, podłodze i suficie. Przecież jest przewodzenie, nie wystarczy
    sie tylko odizolować na jednej ścianie i zapomnieć o przewodzeniu.
    Tynkowałeś tę ceramikę ?

  • 65. Data: 2012-03-10 17:08:43
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    .html

    > Nie dorysowalem welny w skosach, ale cala ta trojkatna przestrzen ponad
    > murlata jest wypelniona welna.

    A za przedścianką jest wełna i jakaś membrana ?
    Wystarczy struga powietrza z otworu po wiertłach czy gwoździach i już cały
    środek zamarzniety.

  • 66. Data: 2012-03-10 17:37:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 18:08:43 +0100, kiki napisał(a):

    > A za przedścianką jest wełna i jakaś membrana ?
    > Wystarczy struga powietrza z otworu po wiertłach czy gwoździach i już cały
    > środek zamarzniety.

    Nie ma membrany, jest folia paroizolacyjna. Tych scianek nie bede
    dziurawil.

    > Ale jak wpuściłeś za przedściankę zimne powietrze to przenosi się to zimno
    > po ścianach, podłodze i suficie. Przecież jest przewodzenie, nie wystarczy
    > sie tylko odizolować na jednej ścianie i zapomnieć o przewodzeniu.

    Przy najwiekszych mrozach wkladalem tam lape i uwierz, ze akurat za
    przedscianka, znacznie ponizej murlaty, bylo cieplo. To zreszta nawet widac
    na termogramie, splywalo tam tylko troche zimnego powietrza ZNAD murlaty.
    Ale te nieszczelnosci usunalem.

    > Tynkowałeś tę ceramikę ?

    Nie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 67. Data: 2012-03-10 18:15:42
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    To jest generalnie wszystko spaprane.

    Zrobione powinno być tak, że na etapie więźby miało być zamontowane
    ocieplenie murłat i, skosów, szczytów.

  • 68. Data: 2012-03-10 19:05:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:15:42 +0100, kiki napisał(a):

    > Zrobione powinno być tak, że na etapie więźby miało być zamontowane
    > ocieplenie murłat i, skosów, szczytów.

    Co do szczytow, to oczywiscie zgoda, ale do skosow mam pelny dostep, i do
    murlaty w sumie tez, tylko nie wiem, jak inaczej mialbym ja ocieplic. Jest
    oblozona welna z kazdej strony z wyjatkiem tej, na ktorej lezy i tylu,
    ktory jest doklejony do zewnetrznego styro (bo murlata u mnie jest o wiele
    grubsza niz normalnie i ma szerokosc niemal taka jak mur).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 69. Data: 2012-03-11 14:45:55
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 16:00, kiki pisze:

    > nic nie można nawiercić. Tego nie da się naprawić bezinwazyjnie. To cię
    > czeka. Plus rozbieranie od środka
    >
    > http://img193.imageshack.us/img193/4880/img4006n.jpg
    > http://img684.imageshack.us/img684/613/img4008x.jpg

    [itd, itd]

    Pewnie masz racje, ale wobec ogromu rozpierduchy warto sie
    przyjrzec, czy te zimne miejsca nie sa aby tylko i wylacznie przy
    styku krokwi z murlata. Cos by to mówilo. Moze dotrzec do tego
    majstra, pokazac, wypytac, zastanowic sie nad strategia?

    Nie wiem, jak te miejsca powinny byc zrobione fachowo, przyszlo
    mi do glowy wsadzenie przez dziurke rurki z pianka i zasmarkanie
    jednej takiej niebieskiej plamy oraz ponowne obejrzenie efektu
    w kamerze termo. Z rozwalaniem nowego domu nie trzeba sie spieszyc ...

    pozdr serd
    --
    A S

  • 70. Data: 2012-03-11 19:33:17
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej,
    jestem, jestem ale jestem dość zajęty
    zająłem się remontem mieszkania bo spodziewam się potomka w maju:)

    budynek na wynajem o którym pisałem nie jest dla mnie aż tak pilny,
    poprostu musiałem tam zwolnić tempo prac i poszukać innych ludzi
    do roboty

    pozdro
    Wasyl