  • 1. Data: 2011-08-23 19:45:13
    Temat: tuleje dystansowe
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Poszukuję tulejek dystansowych. Ale długich, i tutaj mam problem -
    interesuje mnie długość ok. 150mm. Nie ma problemu z 20-30-40mm, ale
    dłuższych raczej nie ma...
    Ma to posłużyć do zainstalowania oddalonego o te 140mm od ściany ekranu,
    tuleja powinna być wkręcona w jakiś kołek (dość długi, bo i tuleja swoją
    długość ma a musi to być dość stabilne).
    Tuleje jakieś ładnie wyglądające, stal czy stal szczotkowana.

    Wiecie może, gdzie mogę to kupić? W marketach typu leroy nie znalazłem
    tak długich, googlowanie nie pomaga... ew. jeżeli to jest nierealne, to
    jak inaczej taki ekran zawieszony nad ziemią i oddalony od ściany o ok.
    140mm zawiesić?

    Sierp

  • 2. Data: 2011-08-23 20:32:49
    Temat: Re: tuleje dystansowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Sie, 21:45, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

    > Wiecie mo e, gdzie mog to kupi ? W marketach typu leroy nie znalaz em
    > tak d ugich, googlowanie nie pomaga... ew. je eli to jest nierealne, to
    > jak inaczej taki ekran zawieszony nad ziemi i oddalony od ciany o ok.
    > 140mm zawiesi ?

    Idz do tokarza / slusarza to Ci wytoczy co chcesz z jakiegos
    nierdzewnego i mocnego materialu :)

    Tylko nie pisz, ze nie masz zadnego w okolicy! Ja tez kiedys myslalem
    ze nie ma a znalazlem na zadupiu dziadka na emeryturze z takim
    warsztatem i wiedza, ze glowa boli :) Przy okazji Ci doradzi.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-08-23 21:12:53
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-08-23 22:32, Adam pisze:

    > Idz do tokarza / slusarza to Ci wytoczy co chcesz z jakiegos
    > nierdzewnego i mocnego materialu :)

    Najprosciej uciac odpowiedniej dlugosci kawalki rurki.

    Marek

  • 4. Data: 2011-08-24 05:55:19
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > długich, googlowanie nie pomaga... ew. jeżeli to jest nierealne, to jak
    > inaczej taki ekran zawieszony nad ziemią i oddalony od ściany o ok. 140mm

    Chodzi o ekran w sensie TV czy monitor ? To chyba najprościej kupić jakiś
    uchwyt vesa z dystansem. Wybór ogromny. Natomiast jesli maja byc tuleje , to
    moze poszukaj czegos w akcesoriach meblowych - nogi od mebli itp. w necie
    jest multum katalogów roznych firm. Chociaz przy duzym ciezkim ekranie to ja
    to jakos kiepsko widze.

    pozdr.
    mihal

  • 5. Data: 2011-08-26 21:01:49
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-08-24 07:55, mihal pisze:

    > Chodzi o ekran w sensie TV czy monitor ?

    ekran w sensie jakas pleksi z naklejoną fototapetą
    coś w tym stylu
    http://www.uchwytydystansowe.pl/11-dystans-6523ap.ht
    ml
    tylko o długości ok. 150mm

    nigdzie nie mogę znaleźć...

    Sierp

  • 6. Data: 2011-08-27 21:17:23
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    > ekran w sensie jakas pleksi z naklejoną fototapetą
> [...]
    Mamy w firmie Mazak'a (taki konbajn cnc do toczenia i frezowania) moge sie
    spytac o cene . Jak jestes zaintersowany to daj znać na priva : mtluszcz na
    dżimajlu