  • 11. Data: 2010-08-10 19:14:40
    Temat: Re: ubezpieczenie mieszkania przed skutkami burzy
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > metrów od domu, a i tak parę urzadzeń poszło z dymem (dosłownie). Na szczęście
    > miałem w miarę dobre ubezpieczenie i (sumarycznie) strata finansowa była mała.
    > Oczywiście ubezpieczenie by nie zadziałało, gdyby nie było zainstalowanej
    > podstawowej ochorny przeciwprzepięciowej ("filtry" na przyłączu prądu + tzw.
    > listwy przed komputerami).
    > Niestety ochrona przepięciową była naprawdę podstawowa i stąd ten dym. Teraz już
    > wiem, że aby mieć w miarę przyzwoite efekty trzeba było zainwestować w ochronę
    > instalacji i urządzeń około 2 tysięcy (mały dom jednorodzinny).

    Rodzina niedawno wybudowała nowy dom, wszelkie zabezpieczenia,
    kilkustopniowe i co? Któraś z pierwszych burz po wprowadzeniu sie i
    poszlo kilka drogich urzadzen, troche sprzetu komputerowego i
    najdroższy sterownik pieca za prawie 5tyś. Więc wole jednak sie
    ubezpieczyc niż inwestować tysiące w zabezpieczenia ktore i tak często
    nic nie dają. Tylko widze że ubezpieczyć się na konkretną rzecz wcale
    w tym kraju nie jest łatwo...

  • 12. Data: 2010-08-13 18:04:13
    Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl>

    On 10.08.2010 21:14, Mamut wrote:
    > najdroższy sterownik pieca za prawie 5tyś. Więc wole jednak sie
    > ubezpieczyc niż inwestować tysiące w zabezpieczenia ktore i tak często
    > nic nie dają. Tylko widze że ubezpieczyć się na konkretną rzecz wcale

    Z racji zawodu wiem, że elektronika zawodną jest (mniej lub bardziej), ale jednak...
    Niezależnie od ubezpieczyciela (zakładam, że coś jednak znajdziesz) musisz mieć
    _podstawowe_ zabezpieczenia.
    Jeżeli, to jest mieszkanie to myślę, że w 500 zł można się zmieścić.

    Pozdrawiam,
    --
    Artur Lipowski

  • 13. Data: 2010-08-18 18:19:50
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Mamut" <c...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Pewnie warunkiem bedzie zainstalowanie zabezpieczeń przpieciowych. Tylko
    > po co wtedy płacić składkę?
    jakie polecasz (+ linka)
    dzieki