  • 11. Data: 2012-02-07 14:34:29
    Temat: Re: uroki mieszkania na wsi zimą
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-07 11:13, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > news:jgqp27$qa1$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Np. tu: http://www.eioba.pl/a/2xfc/piekna-zima-w-beskidach
    >
    > Nuda.
    :)
    Nuda jest wtedy kiedy zasypie i wyłączą naprzykład prąd
    i nie umiesz w tych warunkach zagospodarować sobie czasu
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 12. Data: 2012-02-07 14:37:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2012 15:34, Tadeusz Smal pisze:

    > Nuda jest wtedy kiedy zasypie i wyłączą naprzykład prąd
    > i nie umiesz w tych warunkach zagospodarować sobie czasu

    Zależy od wiochy - u mnie z roku na rok coraz mniej problemów. Teraz
    nawet w te ostatnie wichury przed mrozami nie było zaników.

    Poza tym - odpalasz agregat i jazda :)

  • 13. Data: 2012-02-07 14:40:15
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-07 11:41, s_13 pisze:

    > poczekaj jeszcze z jeden sezon... sam coś takiego napiszę... :-)

    :)
    A za ile sezonów sprzedasz dom i wrócisz do miasta?
    :)

  • 14. Data: 2012-02-07 15:10:47
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > A za ile sezonów sprzedasz dom i wrócisz do miasta?
    > :)

    nie przywiązuję sie do miejsc i rzeczy...
    będzie mniej więcej tak, jak przewidywałem...
    po szoku 40-latka, gdy zapragnąłem zmian, wyprowadziłem się z miasta do
    lasu, zmieniłem zajęcie na pasujące do sytuacji, teraz mija trzeci rok i
    planuję jeszcze jakieś 3 lata, gdy potomek pójdzie do szkoły, to będzie już
    raczej w mieście... wtedy, po spróbowaniu i tego i tego, wybiorę wariant
    pośredni, czyli fajne mieszkanko w mieście i niewielkie ranczo gdzieś nad
    wodą na zadupiu... :-)
    chyba, że życie czymś mnie zaskoczy...:-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2012-02-07 15:39:27
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Aleksander napisał:

    > Pewnie chodzi Ci o "Zimę w Beskidach"... starsze od Jeepa :P ;)

    Hehe...
    Mnie jakoś śnieg nie nurzy - ot trochę ruchu na świeżym powietrzu.
    Inna sprawa, że ja do roboty do miasta jechać na 8.00 nie muszę :-PPP

    Ale tekst 'wdechę' :-)))

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 16. Data: 2012-02-07 16:05:53
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-02-07 16:10, s_13 pisze:

> [...]
    > gdzieś nad wodą na zadupiu... :-)
    > chyba, że życie czymś mnie zaskoczy...:-)))

    Wiesz kiedys nadejdzie czas gdy przestaniesz być tak mobilny
    i choćby z tych przyczyn nie da się kultywować wariantu pośredniego.
    Pan, którego ekipa podciągała mi prąd i któremu bardzo podobała się
    lokalizacja mojego domu na sugestię, że jest możliwość zakupu działki
    obok odpowiedział,że:
    Jemu zbyt blisko do wieku kiedy dobrze jest mieć blisko zarówno do
    lekarza , do kościoła i na cmentarz
    :))

  • 17. Data: 2012-02-07 16:27:15
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Wiesz kiedys nadejdzie czas gdy przestaniesz być tak mobilny
    > i choćby z tych przyczyn nie da się kultywować wariantu pośredniego.

    oj... chyba nie każesz mi się już teraz do tego przyzwyczajać, daj jeszcze
    korzystać z życia... :-)
    mam takie motto: "odpoczniemy w grobie..." :-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 18. Data: 2012-02-13 14:43:50
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    W dniu 2012-02-07 09:32, Tadeusz Smal pisze:
    > Witam
    > smal
    > www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    > sklep: http://trawki.pl/

    Szukaj a znajdziesz na pewno. Wszystko zależy od człowieka a nie od
    miejsca. Pamiętaj że ludzie to głównie "Skwarki", nawet mając wszystko
    będą narzekać bo taka ich natura.

    W tym roku wyprowadzam się z centrum Łodzi, na peryferie (20km), wieś
    zabita dechami....... już nie mogę się doczekać, a jak mnie śnieg
    zasypie to będę odgarniał.
    Kolega mieszkający na wsi obok zadzwonił dziś z narzekaniem że mu sarny
    pod dom podchodzą i pies mu przez to szczeka pół nocy - cóż kwestia
    podejścia do życia.

  • 19. Data: 2012-02-13 17:41:59
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik fleczer napisał:
    > Kolega mieszkający na wsi obok zadzwonił dziś z narzekaniem że mu sarny
    > pod dom podchodzą i pies mu przez to szczeka pół nocy

    Posiadanie psa przy domu, to nie obowiązek... Gdyby go nie miał, to i by
    nie szczekał :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 20. Data: 2012-02-13 18:01:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2012 15:43, fleczer pisze:

    > Kolega mieszkający na wsi obok zadzwonił dziś z narzekaniem że mu sarny
    > pod dom podchodzą i pies mu przez to szczeka pół nocy - cóż kwestia
    > podejścia do życia.

    Na sarny świetnie działa ogrodzenie, a psa niech sobie wychowa.

    I niestety dziamgoczące psy to nie jest problem tylko wsi :(

    Np. idioci kupują sobie do bloku owczarki podhalańskie (bo to takie
    śliczne, małe, puchate kuleczki - jak są małe) i potem ten nieszczęsny
    pies się nudzi w 50m2 i energia go roznosi.