  • 21. Data: 2012-02-14 07:38:46
    Temat: Re: uroki mieszkania na wsi zimą
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Posiadanie psa przy domu, to nie obowiązek... Gdyby go nie miał, to i by
    > nie szczekał :-)

    Niedaleko mnie jest osiedle domków jednorodzinnych ;-)
    Duża częśc domów to bliźniaki. Bliźniaki na małych działkach ...

    Nie wiem czemu ale na tamtym osiedle ludzie bardzo "kochają" psy.
    Nawet Ci którzy nie mieli nigdy psa po kupnie domu "kupują" psa bo
    przecież "wypada" ...
    Pytałem się z ciekawości po co im pies jeśli ich ciągle nie ma w domu
    to otrzymałem odpowiedź że dla ... bezpieczeństwa ...
    Tyle że zwykły pies nie wytresowany (których zapewne na wsiach jest w
    99,9% takich) jest na tyle głupi że zwykły złodziej wrzuci mu zatrute
    mięso (np. kiełbasa) i pies to zeżre i cały pożytek z psa od razu
    zniknie ...
    Więc kwestię "bezpieczeństwa" pomijam , bo dużo bardziej skuteczny
    jest alarm + ubezpieczenie domu ...

    Później takie psy na małych działkach i w kojcach wyją całe dnie/nocy
    a że psów jest sporo to i hałas spory i szlak trafia największą zaletę
    mieszkania na wsi (ciszę ...)

  • 22. Data: 2012-02-17 08:38:07
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Później takie psy na małych działkach i w kojcach wyją całe dnie/nocy
    > a że psów jest sporo to i hałas spory i szlak trafia największą zaletę
    > mieszkania na wsi (ciszę ...)

    Chyba, że ktoś mieszka na za...piu :-))).
    Ja w najbliższym sąsiedztwie mam dwa zamieszkałe domy - obydwa w
    odległości ok 100 m. Kolejne trzy znajdują się odpowiednio o jakieś 250
    i 350 m ode mnie :-). Chociaż jak zaczną tam szczekać psy, to u mnie
    słychać cokolwiek.
    Ja psa na razie nie mam, bo bezpieczeństwa nie zwiększa. hahaha.

    pozdr
    Robert G.

  • 23. Data: 2012-02-17 11:11:32
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja w najbliższym sąsiedztwie mam dwa zamieszkałe domy - obydwa w
    > odległości ok 100 m. Kolejne trzy znajdują się odpowiednio o jakieś 250 i
    > 350 m ode mnie :-). Chociaż jak zaczną tam szczekać psy, to u mnie

    jak ja sie budowalem to mialem 3 sąsiadów - teraz dobudowalo sie 10
    kolejnych budynków i piekne zycie na wsi z widokiem az po horyzont zamieniło
    sie w zwykłe osiedle domków jednorodzinnych - no i prawie kazdy ma
    oczywiscie psa.

    b.