  • 1. Data: 2009-12-14 10:47:49
    Temat: uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Witam,

    Spadł mi szklany dezodorant na umywalkę ceramiczna, powstał odprysk z
    linijnym pęknięciem tak jak na zdjęciu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70aedd3e0b137fe8
    .html

    Jak to naprawić, są jakieś zestawy, możecie coś polecić?
    Czy iść do Castoramy i popytać gości?

    MS

  • 2. Data: 2009-12-14 12:02:45
    Temat: Re: uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70aedd3e0b137fe8
    .html

    > Jak to naprawić, są jakieś zestawy, możecie coś polecić?

    Wziąć wymiary i typ oraz producenta - może trafi się nawet taka sama, albo
    wymienić na inną.

  • 3. Data: 2009-12-14 12:33:30
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Wziąć wymiary i typ oraz producenta - może trafi się nawet taka sama, albo
    > wymienić na inną.

    Nie mam czasu się w to bawić - nie ma innych metod bardziej na łatwiznę?

    MS

  • 4. Data: 2009-12-14 13:06:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej S. wrote:

    > Nie mam czasu się w to bawić - nie ma innych metod bardziej na
    > łatwiznę?

    wstawić miskę ;-)

  • 5. Data: 2009-12-14 13:13:57
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to naprawić, są jakieś zestawy, możecie coś polecić?
    > Czy iść do Castoramy i popytać gości?

    Da sie i to dość prosto. Naprawa przez wymianę. Umywalki. Poważnie.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-12-14 13:57:48
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > wstawić miskę ;-)

    Może golić się w kuchni, myć nad wanną lub w brodziku, albo wykopsać
    umywalkę za 3 kilo i kupić nową za 300 zetów. Może też poszerzyć szczelinę i
    wypełnić na świeżo Ośmiorniczką.

  • 7. Data: 2009-12-14 17:00:17
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Da sie i to dość prosto. Naprawa przez wymianę. Umywalki. Poważnie.
    > --
    > Jackare

    Dlaczego nie można zastosować róznych naprawiaczy do akrylu? Bo to ceramika?
    Ta szczelina mi specjalnie nie przeszkadza - naprawiając miałem jedynie na
    myśli głównie efekt kosmetyczny.
    Co do wymiany umywalki - dam radę to zrobić sam (o hydraulice wiem że jest)?
    W sencie podłączenia umywalki do spływu.
    I jak to wymienić - rozwalić, zdjąć z szafki?

    MS

  • 8. Data: 2009-12-14 17:05:54
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest)? W sencie podłączenia umywalki do spływu.
    > I jak to wymienić - rozwalić, zdjąć z szafki?

    Tymczasowo możesz to nawet zalać klejem typu super glue jak ci wygląd nie
    przeszkadza. A umywalka jest pewnie osadzona na jakiejś uszczelce lub
    silikonie, więc trzeba pewnie podciąć lub próbować ją podnieść z szafki.
    Podłączenie jest proste.

  • 9. Data: 2009-12-15 05:38:06
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał
    > Spadł mi szklany dezodorant na umywalkę ceramiczna, powstał odprysk z
    > linijnym pęknięciem tak jak na zdjęciu:

    jesli mniej "zabawy" jest dla Ciebie z rzeźbą w G czyli klejeniem i łataniem
    tego pęknięcia, co da zapewne pięęęęęęękny efekt, no chyba ze tez sobie
    poszkliwisz i wypalisz to potem, ale to pikus - od czego suszarka albo
    domowy piekarnik......... co skończy się i tak na wymianie ;)

    niz kupic nową miskę, co jest JEDYNYM rozwiązaniem tego problemu poza
    jakimiś wydumkami

    to ja juz nie wiem ;)))

    poza tym ja to w ogóle widzę mało o świecie wiem, bo nie znałem slowa
    "linijny" - czyli, ze co? to pękniecie zaczeło lnieć? umywalka zyje !!! ;)

    lepiej idź do Casotramy "popytaj gości" - to lepiej niż wróżka ;)))

    --

    Sebastian

  • 10. Data: 2009-12-15 05:40:59
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał
    > Dlaczego nie można zastosować róznych naprawiaczy do akrylu? Bo to
    > ceramika?

    no popatrz, to nie takie skomplikowane ;)))

    skoro jest pęknięcie, zapewne również zacznie Ci się do tego sączyć woda,
    zaciekac, gdzies tam sie sobie zbierac, grzybek zacznie sie robic

    ale klej klej ;))) bedzie dobrze ;)))

    --

    Sebastian