  • 1. Data: 2009-12-13 12:51:44
    Temat: zmywarka- czy taka wlasciwosc?
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Kolejna zmywarka- lepsza, oszczędniejsza, lepiej myje- ale pozostał ten sam
    problem: po włożeniu naczyń z resztką sypanej kawy lub makiem z makowca
    wyjmuję piękne, czyste, wysuszone naczynia z mocno poprzyklejanymi (do
    wszystkich, biorących udział we wspólnym myciu) czarnymi ziarenkami. Czy
    macie na to sposób?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    skarb.
    - Waldemar Łysiak

    siebie
    Leopold Staff

  • 2. Data: 2009-12-13 13:02:39
    Temat: Re: zmywarka- czy taka wlasciwosc?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > wyjmuję piękne, czyste, wysuszone naczynia z mocno poprzyklejanymi (do
    > wszystkich, biorących udział we wspólnym myciu) czarnymi ziarenkami. Czy

    PROSTY - USUWANIE WSZYSTKICH RESZTEK JEDZENIA Z NACZYŃ PRZED
    WŁOŻENIEM DO ZMYWARKI.

  • 3. Data: 2009-12-13 17:16:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:51:44 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
    > wyjmuję piękne, czyste, wysuszone naczynia z mocno poprzyklejanymi (do
    > wszystkich, biorących udział we wspólnym myciu) czarnymi ziarenkami. Czy

    Mycie wstępne, kóre zapobiega przysychaniu resztek, poki zmywarka się nie
    zapełni naczyniami, a lepiej - płukanie naczyń z fusów przed włożeniem do
    zmywarki.
    No i czyszczenie filtrów!
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-12-13 17:43:56
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
    > sam
    >
    > PROSTY - USUWANIE WSZYSTKICH RESZTEK JEDZENIA Z NACZYŃ PRZED
    > WŁOŻENIEM DO ZMYWARKI.

    Jak mam dokładnie pozbawiać szklankę resztek z kawy- to wolę ją przy okazji
    umyć w zlewozmywaku. Podobnie z talerzykiem do ciasta. Pytanie: po co mi
    zmywarka?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    skarb.
    - Waldemar Łysiak

    siebie
    Leopold Staff

  • 5. Data: 2009-12-13 17:46:01
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Nic nie daje. Mak czy kawa wchodzi w cały układ wodny bez przeszkód, nie
    rozpuszcza się w detergentach- i taki efekt...A jak mam dokładnie pozbawiać
    szklanki resztek kawy, a talerzyki do ciasta- maku, to wolę to umyć ręcznie.
    Jednakże po co tyle kasy wydawałem na zmywarkę?:-(

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    skarb.
    - Waldemar Łysiak

    siebie
    Leopold Staff

  • 6. Data: 2009-12-13 17:59:56
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
    okazji
    > umyć w zlewozmywaku. Podobnie z talerzykiem do ciasta. Pytanie: po co mi

    Spłukanie to nie jest mycie.
    A reumatyzm? A czas? A woda?

  • 7. Data: 2009-12-13 18:08:57
    Od: medea <e...@p...fm>

    Chiron pisze:
> [...]
    > pozbawiać szklanki resztek kawy, a talerzyki do ciasta- maku, to wolę to
    > umyć ręcznie. Jednakże po co tyle kasy wydawałem na zmywarkę?:-(

    Dokup ciśnieniowy ekspres do kawy, nie będziesz miał fusów.

    Ewa

  • 8. Data: 2009-12-13 18:19:49
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

    > Czy

    > okazji
    >
    > Spłukanie to nie jest mycie.
    > A reumatyzm? A czas? A woda?

    Jak już w zimnej wodzie dokonam dokładnego płukania, to co mi zależy teraz
    gorącą z odrobiną płynu umyć?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    skarb.
    - Waldemar Łysiak

    siebie
    Leopold Staff

  • 9. Data: 2009-12-13 18:24:14
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Dokup ciśnieniowy ekspres do kawy, nie będziesz miał fusów.
    >
    > Ewa

    Jednakże nie załatwia to sprawy makowca. Poza tym- praktycznie codziennie
    parzymy kawę w dość specyficzny sposób: gotuje się przyprawy (imbir,
    kardamon, cynamon, goździki) i do tego wsypuje się kawę- gotując przez kilka
    minut. Potem przelewa się to do filiżanek, a na dno odrobinę miodu. Pycha! I
    mimo, że wsypuje siędużo kawy- to nie czuć, że jest mocna. Jednak w
    ekspresie tego nie zrobię.

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    skarb.
    - Waldemar Łysiak

    siebie
    Leopold Staff

  • 10. Data: 2009-12-13 19:00:49
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

    Nie wiem jak dalece znasz się na pracach domowych. Nie masz innych
    sprzętów (gary itd) do mycia? Ja też nie myję 1 czy 2 szklanek czy kubków w
    zmywarce, choćby dlatego, że na danym programie zużywa tę samą ilość wody,
    środków, no może prądu mniej - nie musi ich ogrzać.