  • 51. Data: 2018-02-02 23:07:48
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Feb 2018 13:48:44 -0800 (PST), Zenek Kapelinder

    > Suknie slubne to z zalozenia jednorazowki.

    https://www.olx.pl/slub-i-wesele/moda-slubna/suknie-
    slubne/q-suknia-%C5%9Blubna/?search%5Bfilter_enum_st
    ate%5D%5B0%5D=used
    Ze wskazaniem na UŻYWANE -- Znaleziono *66* *155* ogłoszeń
    No i te wypożyczalnie sukien ślubnych zapełnione całe te...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2018-02-02 23:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze to suknie slubne z dziewiecio miesieczna gwarancja?

  • 53. Data: 2018-02-03 10:13:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 19:29:33 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Pianomat - ROTFL

    Najlepszy możliwy podkład pod panele. Oczywiście wersja 3mm i na wylewkę
    równą jak stół.

    > Problem polega na tym, że zazwyczaj ludzie dają najtańszą piankę
    > polietylenową,

    Czyli problem jednak jest w ludziach, a nie panelach :D

    > Dodam jeszcze, że te wszystkie pianomaty to sztuczny syf.

    Nie pianomaty, tylko pianomat. Jest jeden producent i jeden produkt w
    3, czy 4 grubościach. No jest sztuczny, tak jak panel jest sztuczny,
    i co z tego? ;) On ma spełniać jakieś zadanie i to zadanie spełnia
    doskonale.

    > Bez porównania na desce lakierowanej na połysk jest mniej ślisko jak na
    > panelach.

    Ale wiesz, że mamy XXI wiek i nie ma już jednej państwowej firmy
    produkującej panele tylko kilkadziesiąt firm i kilka tysięcy różnych
    modeli, faktur, powłok? ;) I każdy panel ma też swoją klasę
    antypoślizgową. Możesz kupić panele antypoślizgowe:

    http://www.dd-company.pl/sklep/index.php?p9369,panel
    e-podlogowe-egger-dab-dab-valley-large-h1001

    I wodoodporne nadające się do montażu w kuchni, czy łazience:

    https://bel-pol.pl/panele-podlogowe-/egger/dab-la-ma
    ncha-palony-h1004,p6218,3.html

    Ale dla ciebie panel to panel - każdy taki sam :D
    Kupiłeś panele za 12,99 z biedronki, położyłeś na krzywe posadzki i
    dorabiasz ideologię.

    > Ani żadnych innych metalowych elementów - wszędzie tylko plastik? :D

    A może dlatego, że moje są antystatyczne i się nie elektryzują? ;)

    > Na pianomatach zawsze się będą uginać.

    ROTFL. Na 3mm dość sztywnej piance położonej na równym podłożu?
    Nie ugnie się nawet milimetr jakby chłop 120kg tańczył na jednej nodze.

    > Zapewne masz super hermetyczne uszczelnienia zarówno na łączeniach
    > paneli i przy  ścianie także?

    Żartujesz sobie? Ale takich miejsc w domu gdzie zbiera się kurz jest
    milion dwieście. Panele akurat są całkiem szczelne i łatwo ten kurz
    zebrać mopem.

    > Nie pierdol głupot i nie kłam. Nie rozlewasz wody tylko myjesz zwilżonym
    > i odciśniętym mopem. Czyli jest on raptem wilgotny, a nie mokry.

    Ale wylewam co jakiś czas - przy wyciąganiu mopa z wiadra i przy podlewaniu
    kwiatków :D Ostatnio żona wylała 1l przy podlewaniu choinki.

    > Myślisz, że jak mnie zdyskredytujesz to uleczysz swoją głupotę?

    Głupotę trzeba dyskredytować bo się będzie w narodzie rozprzestrzeniać.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2018-02-03 10:19:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 03.02.2018 o 10:13, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > produkującej panele tylko kilkadziesiąt firm i kilka tysięcy różnych
    > modeli, faktur, powłok?;) I każdy panel ma też swoją klasę

    Panowie. To tylko podłoga...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2018-02-03 10:29:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 02.02.2018 o 08:21, Kris pisze:
    > Mamy w salonie kafle i panele
    > Po 8 latach mieszkania stwierdziliśmy zgodnie że kafle to nie był najlepszy pomysł.
    Więc wywalać będziemy i położymy panele

    No tak, ale nie widzisz że Twój punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia. Forsowanie tezy że tylko A albo B się nadaje do na podłogi,
    nie ma nic wspólnego z byciem obiektywnym. Obiektywnie to można
    stwierdzić, że panele się łatwiej wymienia, ale kafle mają bardziej
    praktyczne zastosowanie w wielu miejscach.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 56. Data: 2018-02-04 10:58:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 10:29:42 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    >ale kafle mają bardziej
    > praktyczne zastosowanie w wielu miejscach.

    Bądź obiektywny i napisz gdzie;)
    I nie żebym panele bbronił i forsował bo kazdy robi jak mu pasujei co tam chce
    Napisałem tylko jak my to widzimy po 10 latach uzywania i kafli i paneli.
    Użytkownik nie ma wiedzy o panelach więc pisze blędnie ze sa sliskie, ze stukają itp.
    I nic mi do tego- to wynika tylko z braku wiedzy u niego.
    Ale pisanie bzdur typu że pod panele kurz włazi, że się uginaja to już wypada
    sprostować

  • 57. Data: 2018-02-04 11:00:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 10:19:57 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Panowie. To tylko podłoga...
    Dokładnie
    Dlatego nie mam żadnych skrupułów żeby ją zmieniac jak tylko się nam znudzi

  • 58. Data: 2018-02-04 12:58:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-02-04 o 11:00, Kris pisze:

    > Dokładnie
    > Dlatego nie mam żadnych skrupułów żeby ją zmieniac jak tylko się nam znudzi

    Kłamać i pier....ć głupoty jak ktoś ma odmienne zdanie i odmienne
    doświadczenia.

  • 59. Data: 2018-02-04 13:29:02
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 04 Feb 2018 01:58:18 -0800, Kris wrote:
> [...]
    > stukają itp. I nic mi do tego- to wynika tylko z braku wiedzy u niego.
    > Ale pisanie bzdur typu że pod panele kurz włazi, że się uginaja to już

    Nie po drodze mi się z nikim kłócić, jednak muszę przyznać że w kwestii
    paneli mam zdanie podobne do tego co głosił Uzytkownik (no może poza
    częścią o kurzu i ścieraniu).

    Panele które dane mi było oglądać zachowywały się właśnie tak jak pisał
    Uzytkownik: śliskie, stukają, wyginają przy stąpaniu. W dwóch
    pomieszczeniach sam mam panele, i tak właśnie jest (nie ja kładłem). Na
    parterze natomiast wszędzie mam dwudziestoletnie kafelki - kuchnia,
    salon, jadalnia, łazienka - i nie zmieniłbym tego na nic innego.

    Niewykluczone iż moja opinia dot. paneli wynika z tego że widziałem tylko
    źle położony materiał, lub te nowsze są jakoś lepsze a ja o tym nie wiem
    - niemniej umiem zrozumieć zdanie Uzytkownika bo jest zgodne z moim.

    Mateusz

  • 60. Data: 2018-02-04 17:39:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 13:29:04 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Panele które dane mi było oglądać zachowywały się właśnie tak jak pisał
    > Uzytkownik: śliskie, stukają, wyginają przy stąpaniu. W dwóch

    Wytłumacz jak jakikolwiek materiał może się ugiąć jak pod nim jest równa jak
    stół wylewka? ;) Jak ktoś ma spartoloną, krzywą wylewkę z "górami dolinami"
    to mu będzie się uginać. Ale to nie jest wina paneli tylko partactwa tego,
    co je kładł (bo powinien wpierw wyrównać wylewkę).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.