  • 11. Data: 2010-08-24 08:02:44
    Temat: Re: vaillant czy wiessnann
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i4ft8o$djq$1@news.onet.pl...

    > chce kondensacyjny
    > rodzina 2+2
    > 1 łazienka + wc+ kuchnia

    To kup kondensacyjny z małym zbiornikiem na ciepłą wodę (60-80l), może być
    wtedy jednofunkcyjny.

  • 12. Data: 2010-08-24 08:04:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > 80% domu to podłogówka

    To i tak podłogówkę nie podłaczysz chyba bezpośrednio do obiegu CO, tylko
    przez mieszacz albo sprzęgło hydrauliczne.

  • 13. Data: 2010-08-24 18:56:34
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 17 Sie, 18:03, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > hej
    > bede wymienial piec gazowy na kondensacyjny
    > obecnie mam 2funkcyjny vailant z otwartą komora spalania
    >
    > proszę o pomoc w podjęciu dezyzji
    > ceny miej wiecej podobne ok 5500zł za dwufunkcyjny ok 26-27KW
    > do tego sterownik pokojowy za ok 300zł
    >
    > ale za boga nie potrafie podjąć decyzji który wybrac

    najwazniejsze sa parametry a nie nazwa.

    regulacja od 25 do 60 stopni
    palnik modulowany
    wymiennik miedziany/nierdzewny

    pompa nieistotna mozna miec wlasna
    odpowietrzik nieistotny mozna miec wlasny
    naczynie wyrownacze mozna miec wlasne
    automatyka trzeba miec wlasna

    wychodzi nam ze trzeba miec:
    ogrzewacz przeplywowy z nierdzewnym wymiennikiem i palnikiem
    modulowanym
    o duzej sprawnosci