  • 181. Data: 2011-04-20 07:08:38
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:iofgjd$vql$1@news.onet.pl...
    > Analogia z dupy, zdelegalizujmy rozwody i zdradę małżeńską(do 5 lat
    > odsiadki, w recydywie do 15)
    > bo rozwody i zdrada rujnują rodzinę.

    Jak ktoś pisze że przęstępczość narkotykowa spadnie po zalegalizowaniu
    narkotyków to ja pisze ze lrzestepczość "rozbojowa" spadnie po
    zalegalizowaniu robojów. Zalegalizujmy kradzieży to przestepczośc w tym
    zakresie spadnie prawie do zera;)

    > Cholerni totalitaryści nie potrafią zrozumieć że państwu wara od tego co
    > obywatel robi ze swoim życiem. To jest przeżytek dawnego myślenia gdzie
    > obywatel był własnością państwa bo to państwo miało tylko prawo decydować
    > o jego życiu, wysyłając go np na wojnę.
    >
    > Jak kto chce pić niech pije jak chce jeść strychninę co rano to jego
    > cholerny problem.

    Ale prosze Ciebie bardzo, ćpaj, jedz strychnine itp. Tylko po pierwsze żebym
    ja jako obywatel nie ponosił kosztów np Twojego leczenia, a po drugiegie nie
    domagaj sie aby prochy, strychnina itp były ogólnodostępne dla kazdego.

    > Jakoś dziwnie państwo nie chce dbać o nasze zdrowie i nic nie robi z
    > nafaszerowaną chemią gównianą żywnością którą sie trujemy od dawna.

    Kup sobie dwa ha ziemi w Bieszczadach i tam sobie uprawiaj ekologiczną
    żywność i spożywaj.

    > zupełnie jak teraz z alkoholem.

    Nie równaj prosze prochów z zalkoholem.

    > Powiem więcej rodzice gówno wiedzą i mają tak naprawdę w dupie swoje
    > dzieci, takie dzieci zostają potem narkomanami i alkoholikami czy
    > bandytami.

    Mam nadzieje ze chociaz Ty nie masz w dupie swoich dzieci.

    > Może to że narkotyki będą czyste nie będą zawierały toksycznych domieszek
    > które to właśnie zabijają narkomanów.

    I będa w kolorowych papierkach, będa promocje "drugi strzał gratis" itp.

    Krzysiek

  • 182. Data: 2011-04-20 07:21:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > masz rację... poczytaj co powoduje alkohol, i dlaczego wielu naukowców
    > uważa że alkohol jest bardzo niebezpiecznym narkotykiem.

    Są rózni "naukowcy"
    Z moich informacji wynika coś innego.
    Ma dosyc spora rodzinę. Abstynentów zagorzałych nie znam, ale tez zadnych
    kłopotów przez alkohol nikt nie miał. A bratanek mojej mamy niestety zaczął
    zgłębiac wiedzę o narkotykach. Wiedzę praktyczną niestety. I same kłopoty
    przez to. Kilkakrotnie okradł własnych rodziców, dwukrotnie babcie, narobił
    długow, jakies dziwne typy nachodza ich w domu itp. Na prawdę nie ma czego
    zazdrościć. Powie ktoś że może rodzice mieli go w dupie itp. Raczej nie. Ta
    rodzina ma sześcioro dzieci, ż piatka nie ma żadnych kłopotów prawie
    wszytkie juz pełnoletnie i usamodzielnione. Z chłopakiem tez nie było
    większych kłopotów, odmieniło mu sie w wieku 18-19 lat. Nie było raczej
    szans na reakcję i próbe wyprostowania tego. I jak ktoś stawia na równi
    prochy z alkoholem to ja juz nie wiem co o takiej osobie myśleć.

    Krzysiek

  • 183. Data: 2011-04-20 07:37:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Kilkakrotnie okradł własnych rodziców, dwukrotnie babcie, narobił długow,
    > jakies dziwne typy nachodza ich w domu itp. Na prawdę nie ma czego
    > zazdrościć.

    Dokładnie identycznie jest z moim sąsiadem z sąsiedniej klatki -
    alkoholikiem, do tego dochodzi agresja nawet wobec własnej rodziny. Chłopak
    ma 25 lat bodaj. Alkohol to też narkotyk. Patrzymy na alkohol pobłażliwe bo
    picie to nasza narodowa tradycja. W Holandii ludzie palą trawkę w centrum
    miasta bez krępacji, przy porannej kawie ale nie próbowałbym ich nawet
    porównywać do naszych porannych "literatów".

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 184. Data: 2011-04-20 11:59:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > alkoholikiem, do tego dochodzi agresja nawet wobec własnej rodziny.
    > Chłopak ma 25 lat bodaj. Alkohol to też narkotyk.

    Ilu znasz pijących alkohol i ilu z nich robi tak jak tówj sasiad?
    A ilu narkomanów robi jak mój krewniak?

> [...]
    > Holandii ludzie palą trawkę w centrum miasta bez krępacji, przy porannej
    > kawie ale nie próbowałbym ich nawet porównywać do naszych porannych

    Tylko że ja "pijących" znam sporo. I pojedyncze przypadki to tak jak piszesz
    twój sąsiad z sąsiedniej klatki. A spośród "testujacych" narkotyki to
    zdecydowana wiekszość popada w nałog i sytuacje takie jak opisałem są wtedy
    spotykane.

    Krzysiek

  • 185. Data: 2011-04-20 12:35:52
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > piszesz twój sąsiad z sąsiedniej klatki. A spośród "testujacych"
    > narkotyki to zdecydowana wiekszość popada w nałog i sytuacje takie jak

    Niestety powtarzasz obiegowe i błędne opinie. Spośród wielu moich
    znajomych popalających kiedyś trawę (od czasu do czasu) 1 (słownie
    jeden) został narkomanem, choć on to też zły przykład, bo również
    narkomanem być przestał, a pomogła mu tu wyśmiewana przez wielu wiara
    (religia). dla wyjaśnienia - ja akurat jestem niewierzący.

    pozdrawiam
    rafał

  • 186. Data: 2011-04-20 12:36:32
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Równie dobrze mógłbym Ci polecić lekturę statystyk policyjnych mówiących o
    przestępstwach popełnionych pod wpływem alkoholu. Media co i rusz trąbią o
    jakichś libacjach w których ktoś kogoś pobił, zabił, zaciukał... o rodzinie
    upojonej w takim stopniu, że zapomnieli o własnych dzieciach... o pijanych
    jak szpadle kierowcach itp... Ilu znasz znajomych, którzy po wypiciu robią
    się nerwowi, kłótliwi?
    Problem polega na tym, że tak Ci to spowszedniało, że patrzysz na alkohol
    pobłażliwie.
    Z drugiej strony czy gdzieś, kiedyś słyszałeś aby ktoś na kogoś napadł po
    zapaleniu trawy??

    Do niczego nie dojdziemy takim sposobem dyskusji czy tam licytacji.

    To wszystko powinno być zalegalizowane a cały wysiłek państwa powinien iść
    na kontrolę i penalizację handlarzy opylających towar nieletnim oraz tych
    którzy nieletnim ułatwiają do tego (do alkoholu też) dostęp. Gdyby to było
    legalne to przy wysokich karach, zwyczajnie nikomu nie opłacałoby się
    ryzykować sprzedaży a dilerka w szkołach stałaby się bezsensowna. Dziś
    Państwo wtyka wszędzie swój nos a w efekcie na jakieś konkretne działania
    brakuje kasy i wygląda to tak jak wygląda - para idzie w gwizdek. Wolałbym
    mieć małą administrację ale taką, która jest bardzo dobrze opłacana i
    pilnuje przestrzegania podstawowych praw/zasad, skutecznie i dotkliwie
    karząc za ich naruszenie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 187. Data: 2011-04-20 13:05:37
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > choć on to też zły przykład, bo również narkomanem być przestał, a pomogła
    > mu tu wyśmiewana przez wielu wiara (religia). dla wyjaśnienia -

    Miał zmiany w mózgu od tych dragów to zobaczył na niebie AMONA RA :-)
    Brał na własne życzenie, przestał też, jego problem.

  • 188. Data: 2011-04-20 13:15:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Wy jestescie banda hipokrytow. I jeszcze jedno skoro o skrobankach. Nie
    > masz za grosz wyobrazni i wrazliwosci piszac takie slowa obserwujac na
    > codzien wlasne dzieci, ale tego to ja sie spodziewalem.

    Bo płód dla mnie to nie człowiek. Gdyby jakaś moja kobieta zaszła w ciążę i
    miała podobne poglądy to by się wyskrobała. jak nie tutaj to za granicą, a
    tacy talibowie jak ty niech się tylko do mnie nie wtrącają. Ty nie chcesz
    nie nie przerywasz ciąży, bo jest to niezgodne z twoimi wartościami, a ja
    bym bez zastanowienia pojechał na skrobankę.
    Wielkorotnie nakłaniałem kobiety do tabletek antykoncepcyjnych, zakładałem
    prezerwatywy i wypuszczałem nasienie pozaustrojowo :-) Tylko ty gdybyś był
    posłem to byś wprowadził ustawę do kodeksu karnego zabraniającą walenia
    konia, bo to niezgodne z twoją świętą księgą. Za takie coś 25 lat
    pozbawienia wolności.
    Ty byś tabletki antykoncepcyjne i wczesnoporone wykreślił z listy leków
    dopuszczonych przez ministerstwo.

  • 189. Data: 2011-04-20 13:25:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > pobłażliwie.
    > Z drugiej strony czy gdzieś, kiedyś słyszałeś aby ktoś na kogoś napadł po

    Piszemy o legalizacji narkotyków wogóle czy masz na myśli tylko trawę?
    Bo faktycznie nie słyszałem aby ktoś po trawie na kogoś napadł ale zanam
    dużo przypadków ze w głodzie narkotycznym powazne przesteopstwa zostały
    popełnione. A ludzie którzy mają zawodowo do czynienia z uzaleznionymi od
    prochów jednak sa zgodni, trawa to tylko poczatek od tego sie zaczyna.

> [...]
    > na kontrolę i penalizację handlarzy opylających towar nieletnim oraz tych
    > którzy nieletnim ułatwiają do tego (do alkoholu też) dostęp.

    Kurcze nie rozumiem Ciebie. Piszesz że państwo powinno cały wysiołek
    skierowac na to aby nieletni nie mieli do tego gówna dostepu a wczesniej
    piszesz że powinno to byc legalne czyli ogólnodostępne(czyli dostep dla
    nieletnich łatwioejszy jak teraz) A magia reklamy, promocje itp spowoduja ze
    nastolatkowie będa mysleć że jest to wręcz niezbedne do życia. Skoro
    narkotyki,uzalezniaja, szkodzą itp to nie rozumiem po co rozszerzac ich
    dostepność poprzez legalizacje.

    >Gdyby to było legalne to przy wysokich karach, zwyczajnie nikomu nie
    >opłacałoby się ryzykować sprzedaży a dilerka w szkołach stałaby się
    >bezsensowna

    Powtórze się może: gdyby rozboje były legalne to nikomyu nie opłacałoby sie
    kupowac kominiarki, zakładać jej na łeb, stać noca na rogu budynku i czekac
    na ofiare. Bo i po co miałby to robić skoro mógłby w krawacie w niedziele
    przed kościołem legalnie wyrywać torebki emerytkom.
    W moim mieście policja sobie z dilerami na prawdę skutecznie radzi i jak
    słysze nie tak łatwo jest kupic jakiś proch. Ale oczywiście jacys dilerzy sa
    i handluja. Ale ja wole takich ukrytych działajacych pod presją strachu
    pojedynczych hjandlarzy niż kolorowe sklepiki w poblizu kadej szkoły. Bo tak
    jak jest teraz moje dziecko ma mniejsze prawdopodobieństwo że kupi sobie
    jakis proch. I ja jestem spokojniejszy

    > Wolałbym mieć małą administrację ale taką, która jest bardzo dobrze
    > opłacana i pilnuje przestrzegania podstawowych praw/zasad, skutecznie i
    > dotkliwie karząc za ich naruszenie.

    A tak to i ja bym wolał. Tylko że obywatele są jacy są i pewne
    regulacje/zakazy są konieczne.
    Dla niektórych nawet podstawowe rzeczy nie sa oczywistei doszukuja sie na
    nie przepisów- patrz zapytanie wyżej w stylu "czy sa jakies regulacje kto ma
    ogrodzić moją działkę. Czy sąsiad z lewej czy z prawej" Albo jak ktoś
    niedawno pytał czy jest norma jakie wiatry moga być na klatce schodowej bo
    przeciąg ciągle drzwi od klatki otwiera a developer sie na to wypina.

    Krzysiek

  • 190. Data: 2011-04-20 13:32:21
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > Miał zmiany w mózgu od tych dragów to zobaczył na niebie AMONA RA :-)
    > Brał na własne życzenie, przestał też, jego problem.

    Dlaczego problem ? Myślę, że brak problemu, poza tym nie myl wiary z
    fanatyzmem.

    Twoja hipokryzja aż wali w oczy, piszesz o tolerancji i wolności, a sam
    tę wolność innym odbierasz. Fanatyczny ateista jest równie zły jak talib
    czy krzyżowiec.

    pozdrawiam
    rafał