  • 191. Data: 2011-04-20 13:36:45
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Kwi, 13:59, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Tylko że ja "pijących" znam sporo. I pojedyncze przypadki to tak jak piszesz
    > twój sąsiad z sąsiedniej klatki. A spośród "testujacych" narkotyki to
    > zdecydowana wiekszość popada w nałog i sytuacje takie jak opisałem są wtedy
    > spotykane.

    Wlazlem ja Ci na ten watek bo cos podejrzanie dlugi a tu temat
    narkotykow, boga i alkoholu - no moglem sie domyslic ;)

    Nie zgodze sie z Toba Kris - nie trzeba nawet patrzec w zadne
    statystyki policyjne bo widac co sie z ludzmi dzieje po alkoholu -
    bijatyki, ogolna agresja. Ty zdaje sie jestes moze nie pokoleniowo ale
    rocznikowo troche odemnie starszy wiec moze z miekkimi narkotykami nie
    miales nic wspolnego, ze tak dziwnie piszesz - u mnie w liceum np.
    polowa chlopakow jarala blanty, haszysz przez lufe wodna i tym podobne
    - i ani jeden z nas (bo ja tez sobie lubialem zajarac od czasu do
    czasu) nie zostal narkomanem - nawet przez mysl nikomu nie przyszlo
    zeby probowac amfy czy innego mocniejszego syfu :) Niektorzy sobie
    hodowali krzaki na wlasny uzytek i z perspektywy patrzac to byla kupa
    smiechu ktora nikomu nie wyrzadzila zadnej krzywdy. Nie palilem od
    tamtego czasu bo wszystkich dilerkow pozamykali i ciezko kupic - choc
    wiem ze ludzie przywoza maryske z Czech (do ktorych mam 10km) gdzie
    jest w jakimstam stopniu zalegalizowana od paru lat :-) Wszystko jest
    dla ludzi, myslacych ludzi!

    Przede wszystkim to trzeba rozgraniczyc narkotyki miekkie od twardych.
    Miekkie to maryska i jej pochodne, twarde to praktycznie cala reszta,
    *lacznie z alkoholem i papierosami*, ktore silnie uzalezniaja
    fizycznie. Jak ktos pisze ze od narkotykow miekkich do twardych jest
    maly krok to chyba nosi moherowy berecik i jak nasz wspanialy jaroslaw
    kaczynski nie wie nawet "czy marihuane robi sie z konopii?" ;-) Ja tam
    mysle, ze bez podstawowej wiedzy nie powinno sie zabierac wogole glosu
    w temacie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 192. Data: 2011-04-20 13:55:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...
> [...]

    >: kaczynski nie wie nawet "czy marihuane robi sie z konopii?" ;-) Ja tam
    > mysle, ze bez podstawowej wiedzy nie powinno sie zabierac wogole glosu

    Też tak uważam. Jeszcze z a komuny w liceum byli tacy hodowali jakieś
    krzaczki i je palili. Nie wiedziałem o tym nic, nawet nie paliłem fajek, a
    oni hodowali roślinki, jakieś nasiona wymieniali, nie rozumiałem tego.
    Dzisiaj są chirurgami, kardiologami i nżynierami.
    Słabi psychicznie, wywodzący sie ze złego środowiska sa przegrani na
    starcie. Ale niech to pozostanie wolnym wyborem każdego. Tak jak nie wolno
    prowadzić po pijaki tak i po narkotykach.
    Tyle sie o tym mówi, a osobiście narkomana widziałem może raz w życiu
    natomiast księdza pedofila w jednym z okolicznych kościołów miałem do
    niedawna, mimo że nie uczęszczam :-) Sprawa była głośna. ten akurat lubił
    dziewczynki zamiast chłopców - to ten "normalniejszy" zboczeniec :-)

  • 193. Data: 2011-04-20 13:59:16
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > poza tym nie myl wiary z fanatyzmem.

    To jedno i to samo :-) Stopień fanatyzmu jest tylko inny. :-)

    > Twoja hipokryzja aż wali w oczy, piszesz o tolerancji i wolności, a sam tę
    > wolność innym odbierasz. Fanatyczny ateista jest równie zły jak talib czy
    > krzyżowiec.

    Ja nie odbieram, ja nie chcę religii w szkole. Jak chcesz w coś wierzyć to
    wierz ale w moim imieniu nie podpisuj konkordatów w obcym państwem
    wirtualnym na terenie włoch.

  • 194. Data: 2011-04-20 14:13:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >Wlazlem ja Ci na ten watek bo cos podejrzanie dlugi a tu temat
    >narkotykow, boga i alkoholu - no moglem sie domyslic ;)

    Zapraszamy do dyskusji. Jeszcze o wierze, Bogu i skrobankachj jest;))

    >Nie zgodze sie z Toba Kris - nie trzeba nawet patrzec w zadne
    >statystyki policyjne bo widac co sie z ludzmi dzieje po alkoholu -
    >bijatyki, ogolna agresja.

    Nie wiem co policyjne statystyki mówia. Może fakt że wiecej po alkoholu bo
    poziom tego badają, zawartośc narkotyków w organizmie badaja sporadycznie.
    Gdyby oprócz alkomatów mieli testery pprochów to statystyki by siue zmieniły
    trochę zapewne.
    Ale statystyki statystykami, ja pisze co widze. Pijących znajomych mam sporo
    i problemów żadnych nikt nie stwarza. Wypija wytrzezwieją i tyle. Narkoman
    trafił sie jeden i jak pisałem same kłopoty

> [...]
    >wiem ze ludzie przywoza maryske z Czech (do ktorych mam 10km) gdzie
    >jest w jakimstam stopniu zalegalizowana od paru lat :-) Wszystko jest

    Ale tu piszesz o ziołach, a ja mam wrażenie że w tej dyskusji coniektórzy
    domagaja sie legalizacji narkotykow w całości

    >Przede wszystkim to trzeba rozgraniczyc narkotyki miekkie od twardych.
    >Miekkie to maryska i jej pochodne, twarde to praktycznie cala reszta,

    Tu zgoda

    >*lacznie z alkoholem i papierosami*, ktore silnie uzalezniaja
    >fizycznie. Jak ktos pisze ze od narkotykow miekkich do twardych jest
    >maly krok

    Ale takie opinie głoszą ludzie zawodowo zajmujący sie uzaleznieniami. Oni
    myśłe wiedza co piszą.
    To nie są ludzie pokroju JKM który sobie teoretyzuje tylko ludzie którzy
    znaja problem od podszewki.
    Z tego co kojarze nie masz dzieci. Ale czy chciałbys aby Twoje dziecko było
    kuszone na kazdym kroku reklamami, promocjami itp nawet samej tylko marychy?

> [...]
    >kaczynski nie wie nawet "czy marihuane robi sie z konopii?" ;-) Ja tam
    >mysle, ze bez podstawowej wiedzy nie powinno sie zabierac wogole glosu

    A Jarosław K. to osobny ciekawy temat;))

    Krzysiek

  • 195. Data: 2011-04-20 14:17:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzisiaj są chirurgami, kardiologami i nżynierami.
    > Słabi psychicznie, wywodzący sie ze złego środowiska sa przegrani na

    I nici z pracy w korporacji dodaj;))

> [...]
    > niedawna, mimo że nie uczęszczam :-) Sprawa była głośna. ten akurat lubił
    > dziewczynki zamiast chłopców - to ten "normalniejszy" zboczeniec :-)

    A może zalegalizujmy pedofilie? Niech to bedzie wolny wybór kazdego. No
    przestęopczośc w tym zakresie wtedy spadnie. A wśród chirurgów, kardiologów,
    inzynierów czy w korporacjach nie ma pedofilów?

    Krzysiek

  • 196. Data: 2011-04-20 14:19:31
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Ja nie odbieram, ja nie chcę religii w szkole. Jak chcesz w coś wierzyć
    > to wierz ale w moim imieniu nie podpisuj konkordatów w obcym państwem
    > wirtualnym na terenie włoch.

    Oczywiście, i taka postawa jest ok, chcesz wierzyć, chodzić do kościoła
    - proszę bardzo - to niezbywalne prawo, jak i niezbywalnym prawem jest
    odprawianie tych wszystkich obrządków z których tak sobie dworujesz, ale
    już religia w szkołach albo faworyzowanie religii na uroczystościach
    państwowych to zamach na moją wolność agnostyka.

    pozdrawiam
    rafał

  • 197. Data: 2011-04-20 14:19:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Zapraszamy do dyskusji. Jeszcze o wierze, Bogu i skrobankachj jest;))

    Trzeba czasem odreagować stres pobudowlany :-)

  • 198. Data: 2011-04-20 14:22:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > I nici z pracy w korporacji dodaj;))

    Do tego jeszcze nie doszliśmy :-) Musimy omówić wychowanie dzieci i
    izolowanie ich od złego otoczenia złodziejstwa, narkomanii i kaleczenia
    języka na rzecz lokalnej gwary itp :-)

  • 199. Data: 2011-04-20 14:25:12
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    "normalniejszy" zboczeniec

    > A może zalegalizujmy pedofilie? Niech to bedzie wolny wybór kazdego. No
    > przestęopczośc w tym zakresie wtedy spadnie. A wśród chirurgów,
    > kardiologów, inzynierów czy w korporacjach nie ma pedofilów?

    Pedofilia jest pedofilią właśnie, bo zakłada nierównoważność rozwoju
    emocjonalnego i fizycznego stron. W skrócie dziecko nie jest w stanie w
    sposób dojrzały decydować o sobie bo jest dzieckiem, zresztą podobnie
    jest z umowami. Wiek decyduje o możliwości skutecznego zawierania
    umowy. Ergo pedofilia jest zaprzeczeniem wolnego wyboru.

    pozdrawiam
    rafał

  • 200. Data: 2011-04-20 14:35:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > A może zalegalizujmy pedofilie? Niech to bedzie wolny wybór kazdego. No
    > przestęopczośc w tym zakresie wtedy spadnie. A wśród chirurgów,
    > kardiologów, inzynierów czy w korporacjach nie ma pedofilów?

    Pewnie są ale w takich ascetyczno-religijnych instytucjach jest ich więcej.
    Zresztą do niedawna homoseksualizm był chorobą i karalnym czynem :-) W wielu
    krajach nadal jest i mogą ci obciąć za to głowę :-)
    Co ci biedni geje na to mogą, że się tacy urodzili ? :-) Z pedofilami będzie
    podobnie, poprawność polityczna doprowadzi do tego, że będą ich nazywać
    pedoseksualistami, "pejami" :-)
    Większość katolicka to zalegalizuje ze względu na orientację niektórych
    własnych proboszczów, bo to przeciż ksiądz "dajcie mu spokój" :-)
    Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni mający inklinacje do pracy z dziećmi mogą
    być pedofilami.
    Nigdy bym nie puścił dziecka na wycieczkę z księdzem ani jakimś
    skautowym/harcerskim instruktorem. Ja izoluję swoje od jakiegokolwiek
    prawdopodobieństwa indoktrynacji czy molestowania.
    nie chcę im zniszczyć wolnego wyboru wiary czy przekonań samodzielnie jak
    dorosną ani nie chcę żeby miały kontakt z grupami podwyższonego ryzyka,
    dziećmi palącymi fajki, złodziejaszkami, wymuszonymi wyznawcami dowolnej
    religii.