  • 11. Data: 2012-07-03 12:45:56
    Temat: Re: wiatrak - kiedy potrzebne pozwolenie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jsuhmu$lr0$1@inews.gazeta.pl...
    > Z tego co się orientuję, to zalewanie czegoś betonem w ziemi podpada pod
    > trwałe związywanie z gruntem. Natomiast przywiązywanie linami - do ziemi
    > też - już raczej nie :-)...

    Ale wbić kotwy trzeba do ziemi. A co jeżeli moje kotwy są wykonana z betonu?
    Słupki ogrodzeniowe też zalewa się betonem.
    Albo inaczej. Jakby wylać na ziemi beton albo położyć gotową płytę betonową
    na ziemu do której przymocujemy element konstrukcji a następnie obsypemy tą
    płytę no bo nie chcemy widoku betonu lecz trawy?

    Marek