  • 1. Data: 2011-06-21 10:53:08
    Temat: wielkość płytek , a wielkosc pomieszczenia...
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    mam pokoj z aneksem okolo 6mx6m i zastanawiam sie jakie dac plytki, czy
    60x60cm czy tez znacznie mniejsze czyli 40x40 lub ew. max 50x50

    Czy jest jakaś norma, jakies wytyczne jesli chodzi o wielkosc plytek w
    stosunku do pomieszczenia?

    Te 60 x60 wydaja mi sie troche wielkie, ale i optycznie chyba powiekszaja
    podloge...

  • 2. Data: 2011-06-21 12:15:20
    Temat: Re: wielkość płytek , a wielkosc pomieszczenia...
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak. Gust właściciela/uzytkownika.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-06-22 05:32:37
    Temat: Re: wielko?? p?ytek , a wielkosc pomieszczenia...
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 12:53, LUKAS pisze:
> [...]
    > stosunku do pomieszczenia?
    >
    > Te 60 x60 wydaja mi sie troche wielkie, ale i optycznie chyba powiekszaja

    Najlepsze byłyby 600 x 600 [cm] :-)

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-06-22 05:37:56
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Skimir" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 60x60cm czy tez znacznie mniejsze czyli 40x40 lub ew. max 50x50
    >
    > Czy jest jaka? norma, jakies wytyczne jesli chodzi o wielkosc plytek w

    Kanony estetyczne ewaluują, dziś nie ma "za dużych" płytek. Ja mam 60x60 w
    holu 3x4m i wyglądają ładnie. Jedyną przeszkodą może być nierówność wylewki.

  • 5. Data: 2011-06-22 19:25:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A kombinowal ktos z jedna plytka na cala powierzchnie? Taka jedna
    plytka na caly np. przedpokoj docieta miejscami - to bylby czad.

    KADAR

  • 6. Data: 2011-06-26 15:26:52
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >A kombinowal ktos z jedna plytka na cala powierzchnie? Taka jedna
    > plytka na caly np. przedpokoj docieta miejscami - to bylby czad.
    >
    > KADAR

    Bylo juz. Kiedys sie robilo w lazienkach i kuchniach taka jedna plyte.
    Nazywalo sie to lastryko :)
    Nadal mozna zrobic i wypolerowac na lustro jak kamieniarze na nagrobkach.
    --
    Jackare