  • 11. Data: 2011-10-11 07:02:15
    Temat: Re: więźba na zimę
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > To dla dobrej ekipy to tydzień roboty.

    Mi 5 miesiecy dach robili - prosta koperta :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2011-10-11 07:58:26
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "mihal" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze sie myle ale dach mozna klasc w mrozach nawet , no chyba ,że ekipa
    > sie bedzie buntowac.:)
    > BTW jestem na podobnym etapie co ty i z tego co piszesz podobny dach i
    > powierzchnie. Mam ambitny plan ,żeby zamknąć budowę na zimę , grzać tam
    > sobie jakąś kozą i powoli dłubac instalacje , ocieplać poddasze itp. Czy
    > możesz przypomnieć jaki masz projekt ?

    Tymek pracowni Horyzont. Instalacje zacznę robić nie wcześniej niż w marcu.
    W przyszłym roku nie planuję jeszcze zamieszkać.

  • 13. Data: 2011-10-11 08:03:07
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak chcesz kłaść blachę, to zrób koniecznie deskowanie, na to daj papę i
    > jak nawet nie zdążysz, to spokojnie dach jest zdatny do użytkowania przez
    > jakiś czas. Ludzie tak latami czekają na przypływ gotówki :-). Potem to i
    > dachówkę możesz ułożyć, ale skoro chcesz blachę, to pewnie nie dałeś
    > odpowiednich przekrojów elementów tej więźby.
    >
    > To już przepadło...
    > Ja tam dachu z blachy jakoś nie uważam za dach na dom :-))). Ale to tylko
    > taka moja luźna i całkowicie subiektywna uwaga... :-)

    Blacha jednak wychodzi taniej - to decydujący czynnik. A czy gorsza od
    dachówki - nie wiem... Dostanę 30 letnią gwarancję.

  • 14. Data: 2011-10-11 08:05:35
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    b.googlegroups.com...
    > A Ty sie na poczatku pazdziernika martwisz ze nie zdarza ! :D

    Więźbę już u mnie zaczęli stawiać i do końca tygodnia pewnie skończą. Może
    martwię się na zapas, ale po moich deszczowych wpadkach na początku budowy
    jest to po części uzasadnione...

  • 15. Data: 2011-10-11 08:06:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 06:07, Robert G pisze:

    > Ja tam dachu z blachy jakoś nie uważam za dach na dom :-))).

    Histeryzujesz. Blachodachówka to całkiem ładne wykończenie domu. I wbrew
    mitom - nie jest hałaśliwa podczas deszczu... no, chyba że ktoś przykrył
    sobie dom gołą balchodachówką bez żadnej izolacji pod spodem ;)

  • 16. Data: 2011-10-11 08:16:35
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 10:03:07 +0200, brunet.wp napisał(a):

    > Blacha jednak wychodzi taniej - to decydujący czynnik.

    Niekoniecznie (niestety) - chcemy mieć blachę na rąbek i jest to
    rozwiązanie zauważalnie droższe od popularnych dachówek...

    --
    ŁC
    Nie ma bytu bez odbytu

  • 17. Data: 2011-10-11 08:19:32
    Temat: Re: więźba na zim
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości news:j70tcf$3j8> Więźbę już u mnie zaczęli stawiać i do końca
    tygodnia pewnie skończą. Może
    > martwię się na zapas, ale po moich deszczowych wpadkach na początku budowy
    > jest to po części uzasadnione...

    tyyy, a foty gdzie? kiki cie zje :-))))))))

    b.

  • 18. Data: 2011-10-11 08:36:08
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.10.2011 10:03, brunet.wp wrote:
    > Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Blacha jednak wychodzi taniej - to decydujący czynnik. A czy gorsza od
    > dachówki - nie wiem... Dostanę 30 letnią gwarancję.
    Wez pod uwage, ze przy blachodachowce jest wiecej odpadow.
    Przy moim dachu (koperta) nie wyszloby taniej niz dachowka ceramiczna.

    Jeszcze nie jest za pozno - nie bierz blachy.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 19. Data: 2011-10-11 08:39:00
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 10:36:08 +0200, Marek napisał(a):

    > Wez pod uwage, ze przy blachodachowce jest wiecej odpadow.
    > Przy moim dachu (koperta) nie wyszloby taniej niz dachowka ceramiczna.

    Przy Twoim być może, ale autor wątku ma prosty dwuspadowy dach, więc
    kwestia odpadów jest pomijalna.

    > Jeszcze nie jest za pozno - nie bierz blachy.

    Nie dramatyzujmy, dobra blacha nie jest zła.

    --
    ŁC
    Małżeństwo to bardzo sprawiedliwe urządzenie: żona musi codziennie

  • 20. Data: 2011-10-11 08:47:07
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > tyyy, a foty gdzie? kiki cie zje :-))))))))

    Wszystkie foty mam, ale na razie tylko w aparacie. Brak czasu aby je
    opublikować, chociaż od dłuższego czasu mam zamiar to zrobić.