  • Data: 2009-09-17 10:36:28
    Temat: włącznik lampy na pilota i czasowy
    Od: KSX <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymyśliłem sobie taki wyłącznik światła/lampy zewnętrznej, żeby działał
    na pilota, o zasięgu min. kilkunastu metrów, do tego taki, żeby wyłączył
    się już bez użycia pilota po minutach na przykład 3ch.
    Jako alternatywa dla lampy podwórkowej z czujnikiem ruchu - bo mam
    wrażenie, ze to działa zawodnie, będzie się załączało kotem, albo nie
    będzie się załączało człowiekiem, albo załączy się od obcych, itd...
    Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
    Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??
    --
    KS