  • 1. Data: 2009-09-17 10:36:28
    Temat: włącznik lampy na pilota i czasowy
    Od: KSX <k...@o...pl>

    Wymyśliłem sobie taki wyłącznik światła/lampy zewnętrznej, żeby działał
    na pilota, o zasięgu min. kilkunastu metrów, do tego taki, żeby wyłączył
    się już bez użycia pilota po minutach na przykład 3ch.
    Jako alternatywa dla lampy podwórkowej z czujnikiem ruchu - bo mam
    wrażenie, ze to działa zawodnie, będzie się załączało kotem, albo nie
    będzie się załączało człowiekiem, albo załączy się od obcych, itd...
    Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
    Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??
    --
    KS

  • 2. Data: 2009-09-19 23:07:44
    Temat: Re: włącznik lampy na pilota i czasowy
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2009-09-17 12:36, KSX wrote:
> [...]
    > Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
    > Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

    Zamel RWS-211J, a jeśli 2 minuty to za mało, to dołóż między niego
    a żarówkę pierwszy lepszy automat schodowy.

    --
    mrg

  • 3. Data: 2009-09-25 02:21:47
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
    > Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

    Nawet jeżeli nie występuje to jaki rpoblem w tym aby pożenić kilka dowolnych
    rozwiązań (wyłącznik z czujką ruchu, wyłącznik na pilota, na przycisk,
    włączanie programatorem) z wyłącznikiem czasowym (automatem schodowym) który
    uwali zasilanie po zadanym czasie ?
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-09-25 09:19:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    KSX pisze:
> [...]
    > Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
    > Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

    Wyłącznik na pilota z biedronki - kosztowało gdzieś 30zł - sterowanie
    trzema urządzeniami podłączonymi do gniazdka. Do tego wyłącznik czasowy
    najlepiej mechaniczny i działa.

  • 5. Data: 2009-10-04 00:37:16
    Od: p...@a...pl

    On 25 Wrz, 11:19, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Wyłącznik na pilota z biedronki - kosztowało gdzieś 30zł - sterowanie
    > trzema urządzeniami podłączonymi do gniazdka. Do tego wyłącznik czasowy
    > najlepiej mechaniczny i działa.

    Podepne sie z pytaniem. Czy takie mechaniczne wylaczniki czasowe beda
    dobre do obslugi pralki? Te kosztujace 7-8 zl. na Allegro.

    http://www.allegro.pl/item759384371_programator_wyla
    cznik_czasowy_mechaniczny_tp_m20.html
    Maksymalne obciążenie:
    - rezystancyjne 16A, 3600W
    - indukcyjne 2A

    Pralka "ma" 10A, rozumiem, ze miesci sie w zakresie pracy wlacznika?

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2009-10-05 07:26:16
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    Podepne sie z pytaniem. Czy takie mechaniczne wylaczniki czasowe beda
    dobre do obslugi pralki? Te kosztujace 7-8 zl. na Allegro.

    elektrycznie powinien wytrzymać ale szybko lub bardzo szybko padają w nich
    mechanizmy napędowe. Chyba lepiej wydać nieco więcej na elektroniczny.
    --
    Jackare